در شرایط نابرابر پرسپولیس را شکست دادیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برنامه ‌٥ ساله باشگاه با قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه می‌رسد.

محمدرضا ساکت اظهار کرد: سپاهان در حالی موفق شد پرسپولیس را شکست دهد که شرایط نابرابری وجود داشت. تیم ما در ده روز چهار بازی سنگین را انجام داده بود، ورزشگاه آزادی هم پر از هواداران پرسپولیس بود و این به دلیل میزبانی این تیم غیر طبیعی نبود اما، این که مسوولان صوت و اسکوربورد را در اختیار پرسپولیس قرار داده بودند، کار صحیحی نبود. با این حال ما موفق شدیم در شرایط نابرابر پرسپولیس را با چهار گل شکست دهیم. ساکت افزود: لطف خداوند، غیرت بازیکنان و دانش کادر فنی سبب شده که امسال سپاهان موفق باشد، با این حال کار ما تمام نشده است. دو بازی سنگین برابر صباباتری داریم. صبا تیم بزرگ و با کلاسی است که از مدیریت منسجم و بازیکنان بزرگی سود می‌برد. ما کار دشواری برابر این تیم داریم و باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی درباره‌ برنامه پنج ساله باشگاه سپاهان گفت: این برنامه ما وقتی نتیجه می‌دهد که بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی را برای ایران به ارمغان بیاوریم. اما این که در بازی مهمی همچون دیدار نیمه نهایی جام حذفی از بازیکن ‌٥/١٧ ساله خود استفاده کردیم و دروازه‌بان جوانی را به فوتبال ایران هدیه دادیم، بخشی از برنامه‌مان بود.

ساکت در پایان درباره‌ بازی سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: ما در حالی که شرایط نا برابر بود توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم که در شرایط بسیار خوبی قرار داشت.