قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات آسیایی قرقیزستان مسجل شد. در روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حمید باوفا در وزن ۶۰کیلوگرم و قاسم رضایی در ۹۶کیلوگرم به مسابقه پایانی رسیدند و مجتبی باباجان‌زاده برای کسب مدال برنز پیکار می‌کند. در این رقابت‌ها، باوفا قهرمان جوان جهان در سال ۲۰۰۵، پس از استراحت‌ دور اول، روسلان تومنبایف نفر سوم بازی‌های آسیایی دوحه از قرقیزستان را در سه تایم شکست داد و در نیمه نهایی در مصاف با بهژان زربولوف از قزاقستان به برتری هشت بر یک رسید تا به فینال راه یابد. حریف باوفا در مسابقه پایانی مون هو سان از کره‌جنوبی است.

در وزن ۷۴کیلوگرم، مجتبی باباجان‌زاده پس از استراحت دور اول، بدربخیت از قطر را ۱۳ بر صفر مغلوب کرد. اما در نیمه‌نهایی به آست عادل اف از قزاقستان باخت تا به مسابقه رده‌بندی با حریف سوری برود. باباجان‌زاده در حالی که تایم اول را سه بر یک برده بود، در تایم دوم در ثانیه پایانی فیتو شد تا نتواند از دو امتیاز برتری خود بهره ببرد. وی در وقت سوم نیز به دلیل عدم اجرای فن یک بر یک بازنده شد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم، قاسم رضایی برنده مدال برنز سال گذشته آسیا پس از استراحت در دور اول، لی اول از کره جنوبی را ۱۰ بر یک شکست داد و در نیمه نهایی در مصاف با عظمت ارکیم بایف قرقیزی ۸ بر یک به برتری رسید تا حریف آست مامبتوف قزاق در فینال شود.