حمیدرضا آصفی طولانی شدن روند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال را نادرست دانست و رضایت خود را از انتخاب علی فتح‌‌‌ا...زاده اعلام کرد. عضو پیشین هیات مدیره استقلال درباره‌ انتخاب‌های اخیر در باشگاه استقلال گفت: از مهندس علی آبادی و کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم. ما از هفته‌های پیش درباره استقلال و راه‌های کمک به این باشگاه بزرگ بحث کرده بودیم و این گفت‌وگوها از مدت‌ها پیش دنبال می‌شد.

او درباره انتخاب فتح‌‌‌ا... زاده هم گفت: فتح‌‌‌ا... زاده فرد مناسبی برای این سمت هستند. او پیشینه خوبی در این باشگاه دارد و عملکرد موفقی هم داشته ‌است. استقلال در زمان مدیریت او به مقام‌های زیادی دست یافته است. ضمن آن که ایشان از هواداران قدیمی استقلال هم هستند که همه‌ این موارد ایشان را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای مدیریت استقلال معرفی می‌کند.

سفیر ایران در امارات متحده عربی درباره کارکرد محمدرضا بهمنی در این باشگاه هم می‌گوید:« باید از بهمنی هم تشکر کنم. ایشان هم در این باشگاه زحمت زیادی کشیدند و تلاش زیادی به خرج دادند که قابل قدردانی است.»

آصفی درباره شرایط کنونی استقلال ادامه داد:« این باشگاه در مرحله‌ بسیار خاصی به سر می‌برد. هواداران باید از این تیم همچنان حمایت و پشتیبانی کنند. آنها پس از حذف ناباورانه‌ استقلال از رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشتند که این از بلوغ ورزشی آنها نشان دارد. خویشتن‌داری آنها جای تقدیر و تشکر دارد.»

آصفی می‌گوید: «هیات مدیره پیشین استقلال هم برای کمک به این تیم آمده بود و کارهای زیادی هم در این مورد انجام داد. اکنون فضای حاکم بر باشگاه فضای همدلی است. استقلال باید با قهرمانی رقابت‌های فصل جاری را به پایان برساند و همه باید برای در این امر مهم کمک کنند.»

او درباره طولانی شدن روند گزینش‌ اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «ای کاش این انتخاب زودتر صورت می‌گرفت و تیم از این حیث با دردسر روبه‌رو نمی‌شد.»

آصفی امضا طومار از سوی بازیکنان را کاری نادرست خواند و گفت: «بازیکنان نباید برای باشگاه مدیرعامل یا سرمربی انتخاب کنند. این کار شایسته‌ای نبود و در آینده هم تکرار نخواهد شد.»