حبیب کاشانی و حسن بیادی دو عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا کردند. این دو عضو هیات‌مدیره پرسپولیس در اعتراض به تشکیل نشدن جلسات هیات‌مدیره باشگاه و در حمایت از انصاری‌فرد از سمت خود کناره‌گیری کردند.

کاشانی و بیادی اعلام کردند که پس از گذشت نزدیک به سه ماه از صدور حکم عضویت آنها در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس و عدم برگزاری هیچ جلسه هیات‌مدیره‌ای و در جهت حمایت قاطع از مدیر‌عاملی انصاری‌فر استعفا کرده‌اند.

حبیب کاشانی گفت: حضور ما در هیات‌مدیره باشگاه با دعوت رییس سازمان تربیت‌بدنی و برای کمک و استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در شهر برای حمایت از باشگاه محبوب و پرطرفدار پایتخت بوده است. لذا با توجه به اینکه ظاهرا دوستان به دلیل مشغله کاری زیاد فرصت برگزاری یک جلسه در هر پانزده روز یک بار را ندارند و همچنین به دلیل شرایط حساس پرسپولیس در جام‌حذفی و لیگ برتر و اینکه زمان برای برنامه‌ریزی باشگاه برای فصل آینده از دست نرود بهتر دیدیم که نباشیم.

او ادامه داد: ما به عنوان دوستدار پرسپولیس چه حکم داشته و یا نداشته باشیم همه امکانات و توانایی‌های خود را در جهت اقتدار و بزرگی این تیم به کار می‌گیریم و کماکان در خدمت استقلال و پرسپولیس هستیم و در جهت شاد‌کردن دل هواداران تلاش می‌کنیم. کاشانی با تاکید دوباره بر اینکه استعفای انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید در هیات‌مدیره بررسی شود، گفت: ما مخالف استعفای انصاری‌فرد هستیم و او باید با قدرت به کارش برگردد و هیات‌مدیره از او حمایت می‌کند.