انصاری فرد استعفاء داد!

همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود قبل از آنکه اعضاء تازه وارد هیات مدیره پرسپولیس مدیرعامل جوان این باشگاه را به دلایل غیرحرفه‌ای کنار بگذارند محمد حسن انصاری فرد رسما از سمت خودش استعفاء داد. او دیروز پیش از استعفاء و قبل از بازی با صبا باتری در اردوی تیم حاضر شد تا از دنیزلی و بازیکنان تیم خداحافظی کند. انصاری فرد در این ملاقات خطاب به بازیکنان از آنها عذرخواهی کرد.انصاری فرد گفت: دوست داشتم با هم همکاری خوبی داشته باشیم و نمی‌خواستم در این شرایط تیم را تنها بگذارم اما چاره دیگری نداشتم. امیدوارم من را ببخشید خصوصا اگر در زمان حضورم کمبود و کاستی داشته‌اید یا مشکلی را تحمل کردید.

همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه برای خداحافظی از کارمندان به باشگاه پرسپولیس رفت.انصاری‌فرد می‌خواست روز پنج شنبه در اولین جلسه هیات مدیره با حضور کاشانی و سروری استعفاء بدهد اما سعیدلو با کناره‌گیری او مخالفت کرده بود. با توجه به اینکه تصمیم اعضاء جدید و اصرار آنها بر حمایت از کاشانی برای مدیریت باشگاه مشهود است به نظر می‌رسد مدیرعامل جوان پرسپولیس که عملکرد خوبی در این مجموعه داشته پیش از اقدام مخالفانش کناره‌گیری کرده است.

متن خلاصه شده استعفاء محمدحسن انصاری فرد که خطاب به رییس هیات مدیره باشگاه نوشته شده به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ریاست محترم هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

جناب آقای دکتر علی سعیدلو

با سلام واحترام

بدون مقدمه و بعد از گذشت هفده ماه از فعالیت اینجانب به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس دیروز هشتم اردیبهشت ماه برای همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند، زمانی که می‌بایست بنا به دلایل مختلف که هیچ کدام آنها ریشه در عملکرد بنده و اعضای محترم هیات مدیره ندارد این امانت را به دور از هرگونه هیاهو و به‌خاطر مصالح جامعه و برای حفظ آرامش پرسپولیس تحویل داده تا این تیم پرطرفدار در آستانه بازی نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور بیش از این متضرر نشود.

بعد از هفده ماه تلاش عاشقانه و شبانه روزی و به حکم تقدیر الهی وبا آرزوی سربلندی و موفقیت تیم محبوبم، پرسپولیس را به خدا و هواداران می‌سپارم.