پایان قرارداد 15 استقلالی

با پایان مسابقات فصل جاری لیگ برتر قرارداد ۱۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال به اتمام می‌رسد و این در حالی است که هنوز از سوی مسوولان باشگاه برای تمدید قرارداد آنها اقدامی نشده. در حالی که تمام تلاش مسوولان باشگاه استقلال معطوف به کسب قهرمانی مجدد در مسابقات لیگ برتر شده است، هنوز از سوی آنها اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده انجام نشده است. در پایان فصل ۸۶ - ۸۵ مسابقات فوتبال لیگ برتر قرارداد ۱۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال به نام‌های سید مهدی رحمتی، محمود فکری، پیروز قربانی، مرتضی ابراهیمی، سعید لطفی، مهدی امیرآبادی، فرزاد مجیدی، مجتبی جباری، میثم بائو، حسین کاظمی، اصغر طالب نسب، علی منصوریان، سیاوش اکبرپور، آگوستین گیلائوری و مرتضی هاشمی زاده تمام می‌شود.

بسیاری از این بازیکنان یاد شده از هم اکنون مورد توجه تیم‌های لیگ برتری هستند و مذاکراتی مخفیانه با مدیران باشگاه‌ها داشته‌اند. آنها بارها از تمایلات خود برای جدایی از استقلال و انتقال به تیم‌های دیگر حرف زده‌اند.

این در حالی است که استقلال هنوز مدیرعامل ندارد و مشخص نیست این بازیکنان برای فصل بعد باید با چه کسی مذاکره کنند. البته مسوولان فعلی باشگاه هم کارهایی می‌کنند که بازیکنان این تیم از رفتن به تیم‌های دیگر پشیمان شوند.

آنها با پرداخت زودهنگام پول‌های بازیکنان قصد دارند مانع رفتن آنها شوند.

در پی پیروزی‌های اخیر تیم فوتبال استقلال و صعود این تیم به صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر مسوولان این باشگاه برای تقویت روحیه بازیکنان حقوق فروردین ماه آنها را زودتر از موعد مقرر پرداخت کرده و با اهدای یک سکه بهار آزادی از زحمات شان تقدیر به عمل آوردند. مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا طی هفته جاری با تامین بودجه لازم، بخشی از رقم قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند. در صورتی که بودجه مورد نظر تامین شود این مبلغ پس از دیدار استقلال - برق شیراز به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

تا به امروز بیش از ۵۰درصد از رقم قرارداد بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فصل جاری پرداخت شده است.