دنیزلی: استقلال با دست فوتبال بازی می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر استقلال تهران با انتقاد از شیوه بازی آبی‌پوشان پایتخت، گفت: پرسپولیس با پا حمله می‌کرد اما استقلالی‌ها تنها با دست بازی کردند. مصطفی دنیزلی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول بازی خوبی را ارائه کرد. یک پنالتی از دست دادیم و سه تا چهار موقعیت را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. متاسفانه در نیمه دوم نیز اعتماد به نفس بازیکنانمان کمتر شده بود و در مجموع این شرایط باعث شد تا بازی برده با تساوی به پایان برسد.

پرسپولیس بازی‌اش را با حمله آغاز و به پایان رساند اما استقلال با دست حمله می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: تکنیک و بازی فوتبال استقلال تنها در بازی با دست خلاصه می‌شد. نمی‌توانم بگویم پرسپولیس از این نتیجه راضی است.

واقعا نمی‌دانم این شانس من است یا شانس پرسپولیس که بازی‌ها با این شرایط در نهایت با تساوی به پایان می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در پاسخ به این سوال که چرا از معدنچی برای زدن پنالتی استفاده کردید؟ گفت: من به عنوان مربی باید به بازیکنم اعتماد داشته باشم. پیش از بازی قرار بود پنالتی‌ها را کریم باقری بزند اما این شرط را هم گذاشتیم که اگر کریم شرایط روحی مناسبی نداشت، معدنچی پنالتی بزند. ما هم باید شانس‌مان را امتحان می‌کردیم. پرسپولیس باید در این بازی برنده می‌شد.

دنیزلی درباره حسین کعبی هم گفت: از حسین کعبی راضی‌ام. بازی بسیار خوب و ایده‌آلی انجام داد تمام وظایفی که به او سپرده بودیم، به نحو احسن انجام داد. او یک بازیکن ایده‌آل است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، همچنین در مورد اخراج شش بازیکن از اردوی تیم پرسپولیس، گفت: کسی را اخراج نکرده‌ام. چون تعداد ما زیاد شده بود عده‌ای را کنار گذاشتم تا راحت‌تر تمرین کنیم. بی‌تردید در روزهای آینده برخی از این بازیکنان به تیم باز خواهند گشت.