تهدید جدید سرمربی سایپا

گروه ورزش- هنوز ۲۴ساعت از پایان درگیری شیث رضایی و علی دایی در جریان بازی پرسپولیس- سایپا نگذشته بود که کمیته انضباطی فوتبال در جلسه اضطراری خود، بدون شنیدن دفاعیات علی دایی و شیث رضایی، این دو بازیکن را تا اطلاع ثانوی از حضور در بازی‌های رسمی تیمشان محروم کرد. دایی و شیث که در بازی پرسپولیس- سایپا درگیری‌های زیادی داشتند، امروز باید به فدراسیون فوتبال بروند تا با حضور در کمیته انضباطی، از خودشان دفاع کنند.جلسه کمیته انضباطی این دو بازیکن با حضور سرپرست تیم‌هایشان ساعت ۱۵ امروز برگزار می‌شود.کارشناسان داوری با دیدن ضربه سری که علی دایی به صورت شیث رضایی زد، حداقل محرومیت دایی را ۲ جلسه پیش‌بینی کرده‌اند.اما شاه‌حسینی، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید: «ما هنوز دفاعیات این دو بازیکن را نشنیدیم. پس نمی‌توانیم درباره رای قطعی آنها حرف بزنیم. اما پس از شنیدن حرف‌های دایی و رضایی، هر چه زودتر رای نهایی آنها را صادر می‌کنیم.حکم این دو بازیکن نهایتا تا پایان همین هفته اعلام می‌شود.»

شاید بعد از اعلام حکم دایی و رضایی جنجال بزرگی در فوتبال ایران به‌پا شود. علی دایی که بعد از بازی سایپا- پرسپولیس به عنوان سرمربی سایپا مقابل خبرنگاران نشست و حرف‌های تندی زد، تهدید کرده که بعد از صدور حکمش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد: «اصلا دوست ندارم درباره داوری و مسائل آن حرف بزنم. بعد از صدور حکم قطعی، مصاحبه می‌کنم. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اجازه بدهید بعد از حضور در کمیته انضباطی مصاحبه کنم.»

شیث رضایی هم با اینکه مثل دایی کسی را تهدید نمی‌کند، اما او هم حق را با خودش می‌داند و می‌خواهد در جلسه کمیته انضباطی زیر بار هیچ اتهامی نرود.شیث می‌گوید: «برای دایی متاسفم. او به من فحاشی کرد. دایی دیگر هیچ جایی برای پیشرفت ندارد، اما طوری بازی می‌کند که انگار یک بازیکن ۲۰ساله است. البته من یار مستقیم دایی بودم و حتی پیراهن او را هم کشیدم، اما این به هیچ عنوان بی‌احترامی به دایی نبوده. ولی دایی به من اهانت کرد. به من گفت: تو رشتی هستی. برای او که زمانی کاپیتان تیم‌ملی بوده متاسفم.»