هفته هفتم لیگ برتر کشتی آزاد امروز با جدال مدعیان همراه است. رقابت‌هایی که با وعده انتقام شکست خورده‌های دور رفت، جذابیت خاصی دارد. حساس‌ترین دیدار لیگ برتر کشتی آزاد در تهران برگزار می‌شود. جایی که دو تیم قدرتمند و مدعی صعود نفت تهران و دانشگاه آزاد به مصاف هم می‌روند.

نفت تهران، صدرنشین گروه A لیگ برتر در مرحله رفت توانست دانشگاه آزاد را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد. تیم پرستاره دانشگاه آزاد که با هدایت تقی اکبر نژاد و زیر سایه منصور برزگر مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در لیگ برتر حضور دارد پس از شکست سنگین مقابل نفت، وعده انتقام در دور برگشت داد و حالا زمان انتقام فرا رسیده است. دیدار نفت تهران و دانشگاه آزاد ساعت ۱۷ فردا در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.اما بوی انتقام از سیرجان هم به مشام می‌رسد، جایی که گل‌گهر سیرجان باید مقابل دو تیم قدرتمند پاس و یاقوت سبز قائم شهر مبارزه کند. گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۰ صبح و در اولین دیدار خود به مصاف یاقوت سبز قائم شهر می‌رود.ساعت ۱۷ هم گل‌گهر سیرجان میزان حریف سرسخت خود، پاس تهران است. پاس که در دور رفت نتوانست نمایش قابل قبولی داشته باشد برای دفاع از حیثیت کشتی خود قول جبران مافات را در دور برگشت داده است.

پاس در هفته چهارم لیگ برتر در رقابتی نزدیک و با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب گل‌گهر شد اما وعده انتقام در دور برگشت را بارها زمزمه کرد تا دیدار پاس و گل‌گهر از گروه B رقابت‌های لیگ برتر هم حساسیت‌های هفته هفتم این مسابقات را دو چندان کند.