آتیلا حجازی:کادرفنی استقلال باید پاسخگوی نتایج باشد

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: کادرفنی استقلال مجیدی را نخواست و آنها باید پاسخگوی مشکل گلزنی و نتایج استقلال باشند.به گزارش سایت ناصر حجازی، آتیلا حجازی درباره دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: هر دو تیم بازی معمولی به نمایش گذاشتند که چندان دلچسب نبود. هر چند که پرسپولیس در دقایقی از بازی بهتر از استقلال عمل کرد، اما تساوی نتیجه عادلانه ای بود. وی افزود: از هر ۲ تیم با مهره‌هایی که داشتند، انتظار بازی جذابی می‌رفت، به خصوص استقلال که روی نیمکت نیز نفراتی چون ساموئل و توزی را داشت و از طرفی در دو سال اخیر بازی‌های خوبی مقابل پرسپولیس انجام می‌داد و در آخرین بازی‌ای که شکست خورد، به‌رغم غیبت ستاره‌هایش تا آخرین دقایق بازی نیز تیم پیروز میدان بود و حتی در جام حذفی، پر گل‌ترین بازی چند سال اخیر این دو تیم را رقم زد.حجازی درباره مشکل خط حمله استقلال گفت: حضور مجیدی می‌توانست برای استقلال مفید باشد، اما کادرفنی این تیم، وی را نخواست و آنها باید پاسخگوی مشکل گلزنی و نتایج استقلال باشند.

مربی فصل گذشته استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه گفت: سال گذشته نیز استقلال مشکل بی‌پولی داشت و این مساله مختص به امسال نیست. ضمن آنکه سال قبل در کنار بی‌پولی، اختلافات درونی هیات مدیره نیز بود. شاید از بی‌سیاستی مظلومی بود که مشکلات مالی تیم را فقط به مدیریت انتقال می‌داد و در رسانه‌ها حرفی نمی‌زد.

وی گفت: رفتارهایی که در قبال پدرم یا کادر فنی سال گذشته استقلال شد، درست نبود. رفتار حرفه‌ای آن است که از سرمربی تیمی که فقط ۶ هفته از بازی‌ها گذشته است، حمایت شود مگر هیچ تغییری در روند بازی تیم شکل نگیرد یا تیم وارد بحران شده باشد. استقلال سال گذشته آرامش داشت، اما تیم را وارد بحران کردند.

حجازی اظهار کرد: زمان پدرم نیز استقلال را از هفته دوم و بعد از بازی با ملوان وارد حاشیه کردند. سالی که نمی‌خواستند وی موفق باشد و از همان روز اول به دنبال گزینه‌های خود بودند. هرگز دوستداران پدرم جلسات شبانه هیات مدیره وقت استقلال را از یاد نمی‌برند، جلساتی که آرامش را از ناصر حجازی گرفت تا در نهایت استعفا بدهد. پدرم با پرسپولیس که تمام دیدارهایش را برده بود، طوری بازی کرد که تا آخرین لحظات بازی پیروز میدان بود، اما بعد از مساوی با پرسپولیس، باید پاسخگوی مساوی کسب شده به هیات مدیره می‌شد.