فتح‌الله‌زاده: لیگ را تعطیل کنیم بهتر است

مدیر عامل باشگاه استقلال با انتقاد و ابراز تاسف نسبت به نحوه برگزاری لیگ، گفت: پرسپولیس به لحاظ جذب بازیکن نسبت به فصل قبل تقویت شده و روی کاغذ قوی‌تر شده است، اما در شرایط فعلی به لحاظ بازی تفاوتی نکرده و خوب بازی نمی‌کند. علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با مهر در خصوص تغییر برنامه‌های لیگ ضمن بیان مطلب فوق گفت: تازه داشتیم به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر عادت می‌کردیم که اطلاع دادند به خاطر اردوی تیم ملی برنامه بازی‌های هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر تغییر کرده است.

وی افزود: این تغییرات بی‌‎برنامه تاثیر منفی بر عملکرد تیم‌ها، از جمله روند رو به رشد تیم استقلال می‌گذارد. رقابت‌های لیگ حدود ۱۰ روز تعطیل می‌شود، سپس دو هفته از بازی‌های لیگ برتر برگزار شده و باز دوباره این باز‌ی‌ها برای حدود ۱۰ روز دیگر تعطیل می‌شود. لیگ کدام کشور صاحب فوتبال به این شکل بدون برنامه تغییر می‌کند؟ اگر به این شکل بخواهیم برنامه‌ریزی کنیم، لیگ را تعطیل کنیم بهتر است!

مدیرعامل باشگاه استقلال با طرح این پرسش‌ که مگر کشورهای دیگر تیم ملی ندارند؟، ادامه داد: آیا تنها ما تیم ملی داریم؟ یعنی یک تیم ملی فوتبال روی کره زمین وجود دارد و آنهم ایران است!؟ آیا کشورهای دیگر صاحب فوتبال آسیایی نیز به این شکل بازی‌های لیگ خود را تغییر می‌دهند؟ من واقعا برای این نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر متاسفم.

وی با اعلام اینکه جباری برای معالجه مصدومیت خود باید تحت عمل جراحی قرار گیرد، در مورد دربی ۷۵ تصریح کرد: در چهار دربی به صورت پیاپی و رفت و برگشت تیم پرسپولیس را شکست دادیم. در آن زمان هم تیم ما به اندازه حال حاضر قدرتمند نبود اما بازی دربی همواره شرایط خاص خود را دارد. تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا یکبار دیگر پرسپولیس را در دربی شکست دهیم و باعث خرسندی و خوشحالی هواداران استقلال شویم.

فتح الله زاده در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس در این فصل لیگ برتر تصریح کرد: این تیم به لحاظ جذب بازیکنان خوب نسبت به فصل قبل تقویت شده و روی کاغذ قوی‌تر شده است اما در شرایط فعلی به لحاظ بازی تفاوتی نکرده و خوب بازی نمی‌کند. با توجه به اینکه تیم پرسپولیس کار خود را دیر شروع کرده، زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برسد.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال خاطرنشان کرد: هنوز پولی نگرفته‌ایم اما مطمئن باشید بزودی با جذب اسپانسر، پول نیز به دست ما خواهد رسید. بلافاصله پس از دریافت منابع مالی، به بخشی از تعهدات مالی خود به بازیکنان و کادر فنی عمل می‌کنیم زیرا تا اینجای کار نیز در این خصوص شرمنده آنها هستیم.