در جلسه کمیته فنی پرسپولیس چه گذشت؟

اعضای کمیته فنی پرسپولیس یکشنبه شب پس از نشستی که با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در هتل اوین داشتند، در میان اعضای تیم فوتبال حاضر شدند. این حضور با اتفاقات جالبی همراه بود. به گزارش ایسنا، سایت باشگاه پرسپولیس پس از جلسه شب گذشته اعضای کمیته فنی روایتی از اتفاقات این جلسه منتشر کرد؛ روایتی که نشان می‌دهد اختلافی در باشگاه بر سر نحوه حمایت از ژوزه و تیمش وجود ندارد. درخشان: اینجا هستیم تا حمایت قاطع خود را اعلام کنیم

محمد رویانیان بعد از معرفی اعضای کمیته فنی به مانوئل ژوزه از حمید درخشان خواست که عهده دار ارائه توضیحات جامع‌تر درباره سوابق اعضای کمیته فنی شود. درخشان هم پس از معرفی بیشتر اعضای کمیته فنی که مورد توجه سرمربی سرخپوشان قرار می‌گرفت، خطاب به مانوئل گفت: ما در اینجا حاضر شده‌ایم تا حمایت قاطع کمیته فنی باشگاه را از شما و بازیکنان تیم پرسپولیس اعلام کنیم و به شما بگوییم با خاطر آسوده و تمرکز کامل تنها به فکر ارتقای سطح تیم باشید تا در راستای پیشرفت پرسپولیس حرکت کنیم. درخشان همچنین در صحبت های خود بخشی از افتخارات پرسپولیس را مرور کرد و در ادامه گفت: ما به شما اطمینان داریم و امیدواریم در سایه حمایت‌های همه جانبه باشگاه و هواداران و با هدایت شما شاهد تکرار این موفقیت‌ها باشیم.

مانوئل: تازه آمده‌ام؛ همه چیز بهتر می‌شود

صحبت‌ها که به اینجا می‌رسد، مانوئل می‌گوید: من با همین هدف به پرسپولیس آمده‌ام. از شکست بدم می‌آید ولی من تازه آمده‌ام. ترکیب نفرات تیم هم تغییرات زیادی داشته است. نیاز به زمان دارم تا آن‌طور که در فکرم دارم به تیم شکل بدهم. هماهنگی نیاز به زمان دارد ولی رفته رفته همه چیز بهتر می‌شود.

درخشان در واکنش به این صحبت‌های مانوئل، با اشاره به اینکه اعضای کمیته فنی همگی سابقه فراوانی در فوتبال دارند، به سرمربی تیم اطمینان داد که کمیته فنی کاملا نسبت به شرایط تیم واقف است. درخشان به مانوئل گفت: ما خودمان در پرسپولیس هم بازی و هم مربیگری کرده‌ایم. کاملا با شرایط آشنا هستیم. می‌دانیم که با توجه به تغییرات تیم، همچنین فرصت کم برای آماده سازی شما به زمان نیاز دارید. حالا فقط آمده‌ایم تا حمایت کمیته فنی را اعلام کنیم.

پروین: اگر تیم نتیجه نگرفت، مصاحبه نکنم

علی پروین می‌گوید اگر از تیم پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان حمایت نکنیم، موفق نمی‌شویم. در جلسه کمیته فنی هم یکی از مهم‌ترین تصمیم‌ها حمایت همه جانبه از تیم و مانوئل ژوزه بود تا شاهد موفقیت پرسپولیس و کسب عنوان قهرمانی باشیم. عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پایان نشست این کمیته گفت: خیلی خوب است که هر چند وقت یکبار دور هم جمع شویم تا درباره مسائل مختلف مربوط به تیم با یکدیگر مشورت کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم، جلسات کمیته فنی هر دو هفته یکبار تشکیل شود. قرار است این کمیته به باشگاه و تیم کمک و هدفمند کار کند. وی در ادامه گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: از مهم‌ترین صحبت‌های این جلسه، این بود که چطور باید از تیم، ژوزه و بازیکنان پشتیبانی کنیم. ما حمایت قاطع خودمان را اعلام کردیم. واقعیت این است که اگر از تیم حمایت نشود موفق نمی‌شویم. پس از بازی با فجر سپاسی هم اگر آن صحبت‌ها را مطرح کردم به خاطر این بود که از باخت خیلی بدم می‌آید و به خاطر نتیجه تیم ناراحت بودم. به همین دلیل تصمیم گرفته ام از این پس اگر تیم نتیجه خوبی نگرفت، مصاحبه نکنم تا اینکه عصبانیتم فروکش کند.

پروین با تاکید بر اینکه پرسپولیس برای تبدیل شدن به تیمی که نظرات کارشناسان و هواداران را تامین کند، نیاز به زمان دارد، تصریح کرد: نشست یکشنبه ما به همدلی بیشتر منجر شد، بعد از جلسه سراغ کادر فنی و بازیکنان رفتیم تا مطمئن باشند که مورد حمایت کامل هستند. از هواداران هم می‌خواهیم پای تیم بایستند و با تمام وجود تا دقیقه ۹۰ هر بازی و تا آخرین روز از تیم حمایت کنند. این مساله تاثیر مهمی روی تیم خواهد داشت.