عذرخواهی قلعه‌نویی از هواداران استقلال

فصل دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با صدرنشینی صبای قم و پیروزی تیم‌های مدعی سپاهان اصفهان، استقلال و پرسپولیس تهران آغاز شد.

فصل دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته با برگزاری ۹ بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران، ملوان بندرانزلی، پرسپولیس تهران، فجرسپاسی شیراز و صبای قم مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و سه بازی نیز به نتیجه تساوی انجامید. در هفته‌ای که تیم‌های مدعی سپاهان، استقلال و پرسپولیس با حداقل گل مقابل حریفان خود به برتری رسیدند، تیم صبای قم جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و با چهار گل تیم پیکان را در هم شکست. با این پیروزی صبای قم سه امتیازی شد و با تفاضل گل ۴+ در صدر جدول ایستاد. فجرسپاسی نیز به لطف برتری ۳ بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان با سه امتیاز و تفاضل گل ۳+ در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفت.

امیر قلعه‌نویی پس از کسب نخستین پیروزی با استقلال از همه عذرخواهی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان در نشست خبری اظهار کرد: عذرخواهی می‌کنم. ما امروز به هیچ وجه خوب بازی نکردیم. درست است که بازی را بردیم، اما من از همه معذرت‌خواهی می‌کنم. ما فقط سه امتیاز را به دست آوردیم. وی افزود: ‌در دوران آماده‌سازی تیم ما دو قسمت شده بود و یکسری از بازیکنان دیرتر به تیم اضافه شدند. بالانسی که مدنظر ما بود هنوز در تیم انجام نشده است. من بازی را برده‌ام و این حرف‌ها را می‌زنم، اما به هواداران می‌گویم که می‌توانند از هفته‌های آینده همان استقلالی را ببینند که همیشه دوست داشتند.

سرمربی استقلال درباره آخرین وضعیت جذب جواد نکونام و فرهاد مجیدی هم گفت: تا جایی که می‌دانم نکونام فردا استقلالی می‌شود. با مجیدی هم صحبت‌هایی انجام شده که نتیجه‌اش در چند روز آینده مشخص می‌شود.قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید مگر شما نگفته بودید مجیدی در پازل تاکتیکی شما جایی ندارد؟ گفت: فعلا و تا زمانی که قرارداد ما نهایی نشود، درباره مجیدی صحبتی نمی‌کنم.

نتایج دیدارهای هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر

* فجر سپاسی شیراز ۳ - ذوب آهن اصفهان صفر

* نفت تهران یک - راه آهن یک

* گهر دورود صفر - ملوان بندرانزلی یک

* صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس تهران یک

* صبای قم ۴ - پیکان تهران صفر

* تراکتورسازی تبریز صفر - سایپای البرز صفر

* سپاهان اصفهان یک - مس کرمان صفر

* داماش گیلان یک - فولاد خوزستان یک

* استقلال تهران یک - آلومینیوم هرمزگان صفر