بازگشت احتمالی هنکه به استقلال

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال می‌گوید حرفه‌ای است و می‌داند که طبق قوانین فیفا باید ابتدا قرارداد فصل گذشته‌اش تسویه شود و بعد برای فصل جدید استارت بزند. به گزارش ایسنا، میشائیل هنکه درباره اظهار نظر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه پس از حضورش در استقلال ابتدا سراغ هنکه را گرفته است، گفت: خوشحالم که قلعه نویی در مصاحبه‌اش این موضوع را بیان کرد و این مساله نشان دهنده حرفه‌ای‌گری قلعه‌نویی است. هنکه درباره اظهار نظر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نیز گفت: من فردی حرفه‌ای هستم و همان طور که گفتم از فیفا درباره کارم سوال کردم و آنها گفتند در اروپا سال قبل را تسویه می‌کنند و پس از آن فصل جدید را آغاز می‌کنند. من هم منتظر هستم که باشگاه استقلال بگوید من بیایم تا فصل گذشته را تسویه کرده و فصل جدید را آغاز کنیم.

هنکه در ادامه بیان کرد: فتح‌الله‌زاده را به حق یکی از بهترین مدیران فوتبال ایران می‌دانم که سوابق درخشانی در امر مدیریت دارد و تلاش‌های زیادی هم برای استقلال انجام داده است. مانند زدن کمپ اختصاصی برای باشگاه استقلال. هنکه در ادامه گفت: من سال گذشته دیدم و تجربه کردم که با کمبودهای فراوانی مانند مسائل مالی که در استقلال وجود داشت، فتح‌الله‌زاده توانست به خوبی تیم را هدایت کند و در نهایت به قهرمانی جام حذفی برساند و در لیگ هم حرفی برای گفتن داشته باشد. بنابراین مطمئنم

با توجه به رابطه خوبی که با فتح‌الله‌زاده دارم، حتما به راه‌حل خوبی می‌رسیم و امیدوارم سال جدید هم با همکاری داشته باشیم.