امیر عابدزاده به پرسپولیس پیوست

امیر عابد‌زاده با عقد قرارداد سه ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. به گزارش فارس، امیر عابد‌زاده امروز در جلسه‌ای با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی سه ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. در همین رابطه دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از خیلی وقت پیش آرزویم این بود که در بزرگ‌ترین تیم ایران بازی کنم. به گزارش فارس، امیر عابد‌زاده پس از عقد قرارداد سه ساله با پرسپولیس گفت: امروز روز خوبی در زندگی فوتبالی من بود. در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرکت کردم و به او گفتم دلم می‌خواهد به خانه خودم برگردم.این دروازه‌بان افزود: رویانیان نیز با حسن نیت صحبت‌های من را گوش کرد و خوشبختانه روی من نظر مثبتی داشت. اگر هر جای دنیا می‌رفتم آرزو و هدفم این بود که در بهترین و بزرگ‌ترین تیم ایران یعنی پرسپولیس بازی و پیشرفت کنم. خدا را شکر می‌کنم که امروز این اتفاق افتاد. قطعا پدرم از شانسی که به من داده شده بسیار خوشحال است.

عابدزاده خاطرنشان کرد: به پرسپولیس آمدم تا انشاءالله جایگاه پدرم را پس بگیرم. احمدرضا عابدزاده همیشه افتخار می‌کند که در پرسپولیس بوده و با شادی‌های این تیم خوشحال و با اتفاقات ناخوشایند این تیم ناراحت شده و امروز که من را در پرسپولیس می‌بیند بسیار خوشحال است.

وی عنوان کرد: از حسن نیت رویانیان و نگاه او به جوانان و از لطف بزرگی که به من کرد تشکر می‌کنم. حالا وظیفه‌ام سنگین است و انشاءالله بتوانم با تلاش و کوشش نظر ژوزه را جلب کنم.