گروه ورزش- رییس مجموعه ورزشی آزادی گفت: در‌ آینده نزدیک تمامی ‌سکوهای ‌این ورزشگاه به صندلی تجهیز خواهد شد. اردشیر درویشی گفت: برای تسهیل ورود تماشاگران به ورزشگاه و اسکان بهتر در سکوها به زودی‌این مکان به صندلی تجهیز می‌شود.

به گفته وی‌، با تجهیز سکوها به صندلی، بلیت بازی‌ها از طریق شبکه فروش الکترونیکی در اختیار تماشاگران و هواداران تیم‌ها قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب تماشاگران دیگر دغدغه‌ای برای خرید بلیت نخواهند داشت.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: کار اصلی ما در زمینه بهسازی زیرساخت‌ها، بعد از رقابت‌های لیگ برتر آغاز خواهد شد تا ‌این مجموعه همچنان پویا باقی بماند.

وی افزود: برنامه‌های ما برای ‌این مجموعه بسیار گسترده است، به عنوان مثال قصد داریم جایگاه ویژه‌ای برای جانبازان و معلولان طراحی کرده تا ‌این عزیزان به راحتی به تماشای بازی مورد علاقه خود بنشینند.درویشی افزود: به زودی در ‌این مجموعه جایگاه ویژه‌ای برای نمایندگان رسانه‌های تصویری طراحی و آماده بهره‌برداری خواهد شد. به گفته وی، هنوز هم اغلب اردو‌های تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف در مجموعه ورزشی آزادی برپا شده و ورزشکاران از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ‌این مجموعه بهره‌مند و برای کسب مقام آماده می‌شوند. درویشی با اشاره به‌ اینکه ‌این مجموعه ورزشی نیازی به تخریب و بازسازی کلی ندارد، افزود: ‌این ورزشگاه تا ۴۰ سال آینده می‌تواند پذیرای تیم‌های ورزشی و هواداران باشد، از ‌این رو نگرانی در این خصوص نداریم. مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص مطالبات ورزشگاه آزادی از باشگاه‌هایی که مسابقاتشان در ‌این ورزشگاه برگزار می‌شود نیز گفت: خوشبختانه در حال حاضر تعامل مناسبی بین مجموعه و باشگاه‌ها برقرار بوده و مشکلی در‌این خصوص وجود ندارد.