سایپا با امکانات فوق‌العاده‌اش در نهایت با یک شکست دیگر در شرایط نزدیک به سقوط قرار گرفته است. محمد مایلی‌کهن سرمربی سایپا که در پایان مسابقه با ارشاد یوسفی دروازه‌بان مس درگیری لفظی پیدا کرده بود، در کنفرانس مطبوعاتی عصبانی از شکست سوالات تند خبرنگاران کرمانی را برنتابید. مایلی‌کهن حرف‌هایش را از اینجا شروع کرد: «ما خیلی بهتر بودیم و بازی دست ما بود و شایسته پیروزی بودیم. با این حال من باخت را می‌پذیرم. خوشحالم وقتی بازی می‌کنیم جوانمرد هستیم و به نظر من شکست با فیرپلی بهتر از برد ناجوانمردانه است!» مایلی‌کهن بعد از متلکی که به دایی انداخت، درباره داوری این مسابقه گفت: «همه اتفاقات داوری در لیگ علیه ماست و من در این بازی خودم را خیلی کنترل کردم.»

اما تنش در کنفرانس مطبوعاتی جایی رخ داد که خبرنگاری از مایلی‌کهن درباره اعتراض بازیکن سایپا (صبری) به تعویض سوال کرد. مایلی‌کهن در پاسخ گفت: «صبری هیچ اعتراضی نداشته و این خبرنگار دروغ می‌گوید.» او گفت: «صبری مصدوم بود و بالاجبار تعویض شد.» اما یک خبرنگار در پاسخ به سرمربی سایپا گفت: «ما با صبری مصاحبه تلویزیونی کردیم و او گفته عصبانی بودم و به همین دلیل شیشه رختکن را شکستم...» مایلی‌کهن با شنیدن این جمله ناگهان تغییر موضع داد و گفت: «من در جریان این چیزی که می‌گویید نیستم؛ اما به ارواح خاک مادرم، ابراهیم صادقی پیش من آمد و گفت همسترینگ صبری کش آمده تعویضش کنید...»

بعد از این سوال خبرنگار دیگری از مایلی‌کهن درباره احتمال جانشینی مجتبی تقوی سوال کرد که مایلی‌کهن برآشفت و پاسخ داد: «لابد از تقوی فیلم گرفتید و خودش این را به شما گفته. پدر مملکت ما را همین حرف‌های شما

درآورده و...» در همین لحظه سرمربی سایپا جایگاه خود را ترک کرد و به سمت رختکن تیمش رفت. در حالی ‌که خبرنگاران کرمانی به او می‌گفتند هروقت که به نفعتان نیست، درست جواب سوال‌ها را نمی‌دهید.