جمع مدال‌های کاروان ایران به 24 رسید
کاروان ورزشی ایران در پایان دومین روز رقابت‌های معلولان قطع عضو و ویلچری جوانان جهان (IWAS) با کسب ۲۴ مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد و این در حالی است که دوومیدانی کاران ایران در روز سوم و پایانی این مسابقات همچنان از بخت کسب مدال برخوردارند.

کاروان ورزشی ایران متشکل از ورزشکاران رشته‌های دوومیدانی (14 ورزشکار)،وزنه‌برداری (10 ورزشکار) و پینگ‌پنگ (4 ورزشکار) تا پایان دومین روز رقابت‌های آیواز به 24 مدال شامل 10 طلا، 7 نقره و 7 برنز دست پیدا کرده است.

بهرامی سرمربی تیم ملی کاراته ایران شد
فدراسیون کاراته با انتخاب یک عضو پیشین تیم ملی کاراته معادلات بازگشت دباغیان و سایر گزینه‌های پیشنهادی را برهم زد. مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته از روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی آغاز شد و سیدعباس احمد پناهی قبل از شروع تمرینات، محمد بهرامی را به عنوان سرمربی تیم ملی به اردونشینان معرفی کرد. این انتخاب در حالی انجام شد که خبرهای رسیده از فدراسیون کاراته طی روزهای گذشته حکایت از حضور دوباره غلامرضا دباغیان در راس تیم های ملی حکایت داشت .تیم ملی کاراته باید طی روزهای اول و دوم مردادماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین شرکت کند.

تشکیل فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی
کیومرث هاشمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور ورزش و سلامت در مراسم ورود تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی به ایران اعلام کرد که به زودی فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی تشکیل می‌شود. وی افزود: فوتبال دانش‌آموزی پتانسیل خوبی دارد و اگر به این استعدادها توجه شود و شناسایی بشوند می‌تواند به رشد فوتبال کشورمان کمک کند. هاشمی با اعلام خبر تشکیل فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی بیان کرد: با توجه به این حرکتی که انجام و تیم ما نایب قهرمان جهان شده، به زودی برای تقویت بنیان فوتبال کشور فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی ایجاد می‌شود. جزئیات آن نیز در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.