«مانوئل نویر» به بایرن مونیخ می‌پیوندد
مانوئل نویر دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال شالکه قرار است تابستان سال‌جاری با قراردادی چهار ساله به بایرن مونیخ بپیوندد.

بایرن مونیخ بعد از خداحافظی الیور کان از دنیای فوتبال همیشه از نداشتن یک سنگربان مطمئن رنج می‌برد و مسوولان این باشگاه مدت‌هاست مانوئل نویر دروازه‌بان ملی‌پوش شالکه را زیر نظر دارند. به نوشته کیکر، نویر با قراردادی چهار ساله که رقم آن بین 18 تا 20 میلیون یورو است به بایرن مونیخ می‌پیوندد. نویر 25 ساله چندی پیش پیشنهاد تمدید قرارداد با شالکه را رد کرد تا نشان دهد آینده فوتبالی‌اش در تیم دیگری است. منچستریونایتد که در پایان فصل فان در سار را به دلیل خداحافظی از فوتبال از دست می‌دهد نیز یکی از مشتریان پروپاقرص نویر بود.

آقای گل آسیا بازداشت شد
کمیته تحقیق ورزشی بحرین در بیانیه‌ای از اتخاذ تصمیم بازداشت 150 ورزشکار و اعضای اداری باشگاه‌ها و مربی خبر داد و اعلام کرد که این خبر به باشگاه‌های ورزشی ابلاغ شده است. از جمله سرشناس‌ترین بازیکنان علاء هبیل (آقای گل آسیا در سال 2001)، محمد سید عدنان و محمد هبیل به همراه ورزشکارانی از رشته‌های بسکتبال، والیبال و هندبال است.

اکبرپور با قلعه‌نویی صحبت می‌کند
سیاوش اکبرپور شماره ۱۰ استیل‌آذین و بازیکن مورد علاقه قلعه‌نویی به احتمال فراوان سال آینده فوتبالش را برای سپاهان ادامه خواهد داد. این بازیکن در فصل جاری در استیل‌آذین توپ زد که البته اتفاقات تلخی برایش رقم خورد و فصل بدی را پشت سرگذاشت.
اکبرپور البته نگران فصل آینده نیست. او رابطه بسیارخوبی با امیر قلعه‌نویی دارد و همین موضوع باعث خواهد شد تا سپاهان مقصد بعدی سیاوش باشد. قراراست پس از بازگشت سپاهان از قطر، اکبرپور در مورد فصل آینده با امیر قلعه‌نویی صحبت کند و باید دید که صحبت‌های اکبرپور و ژنرال به کجا خواهدرسید.