گروه ورزش- چهارمین هفته از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تداوم صدرنشینی تیم ذوب‌آهن در گروه D و سقوط استقلال به رده سوم گروه B پیگیری شد. در نخستین روز از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه شب ذوب‌آهن با نتیجه یک برصفر مقابل الریان قطر به برتری رسید تا در آستانه صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد. این تیم برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تنها به یک امتیاز از دو دیدار پیش رو مقابل الامارات امارات و الشباب عربستان نیاز دارد و اگر در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد به عنوان صدرنشین گروه D به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات صعود می‌کند.

استقلال تهران دیگر نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دور برگشت از مرحله گروهی این رقابت‌ها را با شکست برابر پاختاکور ازبکستان، جوان‌ترین تیم حاضر در مسابقات آغاز کرد. استقلال با این شکست چهار امتیازی ماند و به رده سوم جدول گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان سقوط کرد.

آبی پوشان برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در دو دیدار آینده خود مقابل السد قطر و النصر عربستان که اولی در دوحه قطر و دومی‌در تهران برگزار می‌شود به ۶امتیاز برسند، در غیر این صورت وداعی زودهنگام با مسابقات خواهند داشت.