کابوس سقوط؛ گریبانگیر تیم های پایین جدول

گروه ورزش- سی و یکمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر بازهم در غیاب تیم‌های مدعی و نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا از روزجمعه آغاز می‌شود، آن هم در شرایطی که جدالی نزدیک بین تیم‌های پایین جدولی وجود دارد و همه در تکاپوی بقا و ثبات هستند. هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از عصر جمعه با برگزاری پنج بازی در شهرهای مختلف آغاز می‌شود. در زیر به برخی از دیدارها اشاره‌ای شده که می‌خوانید:

مس کرمان ـ سایپای البرز

هفته سی و یکم با دیدار نارنجی‌پوشان کرمان و کرج آغاز می‌شود. دو تیمی‌ که علاوه بر تشابه رنگ پیراهن‌شان از یک بابت دیگر نیز باهم اشتراک دارند و آن روند نتیجه گیری آنها است. مس و سایپا را می‌توان پرفراز و نشیب‌ترین تیم‌های لیگ دانست که یک روز مقابل تیم‌های اصفهانی و مدعی قهرمانی لیگ برتر می‌ایستند و روز دیگر نتیجه دیدار با یک تیم میانه پایین جدول را واگذار می‌کنند.

استیل‌آذین تهران ـ راه‌آهن شهرری

استیل آذین هفته‌ای توام با ناآرامی، جنجال و حاشیه را پشت سر گذاشت. به دنبال شکست استیل آذین برابر پرسپولیس، هدایتی رسما غزل «خداحافظ فوتبال» را سر داد و تا روز دوشنبه قرار بود که برود اما نرفت! بازیکنان تیم او تا روز دوشنبه بلاتکلیف بودند که بالاخره در لیگ بازی می‌کنند یا خیر تا اینکه با دستور هدایتی دوباره از روز سه شنبه تمرینات خود را از سر گرفتند. قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر با پشت سرگذاشتن این هفته پرحاشیه روز جمعه باید از راه آهن پذیرایی کند که تشنه پیروزی است.

برنامه دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه - ۲/۲/۹۰

مس کرمان ـ سایپای البرز، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه شهید باهنر کرمان

شهرداری تبریز ـ شاهین بوشهر، ساعت ۱۸، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

پیکان قزوین ـ تراکتور‌سازی تبریز، ساعت ۱۸، ورزشگاه شهید رجایی قزوین

استیل آذین تهران ـ راه‌آهن شهرری، ساعت ۱۸، ورزشگاه دستگردی تهران

فولاد خوزستان ـ ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۸، ورزشگاه تختی اهواز

شنبه - ۳/۲/۹۰

پاس همدان ـ ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۶، ورزشگاه قدس همدان

استقلال تهران ـ صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۸، ورزشگاه آزادی تهران

یکشنبه - ۴/۲/۹۰

نفت تهران ـ پرسپولیس تهران، ساعت ۱۹، ورزشگاه آزادی تهران

دوشنبه - ۵/۲/۹۰

سپاهان اصفهان ـ صبای قم، ساعت ۱۷، ورزشگاه فولاد‌شهر اصفهان