کمک 10 میلیاردی به کمیته ملی المپیک
مقداد نجف نژاد عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به حمایت‌های ویژه از افزایش ۲۰ درصدی بودجه ورزش در سال ۹۰ گفت: مجلس امسال بودجه ای در حدود ۹۶۰ میلیارد تومان را به ورزش در سال ۹۰ اختصاص داده است که این بودجه نسبت به سال گذشته که اعتبارات سازمان تربیت بدنی رقمی‌بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان را شامل می‌شد، رشدی ۲۰ درصدی داشته است.

وی اظهار کرد علاوه بر این 10 میلیارد تومان نیز به صورت ویژه برای بازی‌های المپیک لندن به کمیته المپیک اختصاص خواهد یافت که این رقم تا 20 میلیارد تومان افزایش می‌یابد که می‌تواند مشکلات کمیته ملی المپیک در راه کسب سهمیه المپیک 2012 لندن را برطرف کند.

صعود مهرام به رده سوم لیگ برتر بسکتبال
تیم مهرام تهران با پیروزی مقابل تیم شرکت ملی حفاری اهواز به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد. دیدار تیم‌های مهرام و شرکت ملی حفاری از هفته بیستم لیگ برتر که به دلیل حضور مهرام در رقابت‌های غرب آسیا به دیروز موکول شده بود‌، برگزار شد و در پایان‌، تیم مهرام موفق شد با نتیجه ۹۵ به ۷۱ میزبان خود را شکست دهد.مهرام با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و با دو بازی کمتر‌، در رده سوم جدول قرار گرفت.

همیلتون قهرمان شد
در سومین گرندپری مسابقات اتومبیلرانی فرمول‌یک در چین که عصر روز یکشنبه در 56 دور و در پیست 305 کیلومتری شانگهای چین برگزار شد، لوئیس همیلتون راننده بریتانیایی تیم مک‌لارن مرسدس با کسب زمان یک ساعت و 36 دقیقه و 58 ثانیه و 226 هزارم ثانیه بهترین عملکرد را در میان سایر رقیبان از خود برجا گذاشت و عنوان قهرمانی این مسابقات را به‌دست آورد. همیلتون با کسب این عنوان، اولین قهرمانی خود در این فصل از رقابت‌های فرمول‌یک را تصاحب کرد تا به ‌یکه‌تازی سباستین فتل آلمانی تا حدودی پایان دهد.