تیم دانش‌آموزان نایب قهرمان جهان شد
تیم فوتبال دانش آموزی کشورمان در مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال دانش‌آموزان جهان با قبول شکست در برابر آلمان به مقام نایب قهرمانی جهان رسید.

فینال بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال دانش‌آموزان جهان در برزیل با حضور تیم‌های فوتبال ایران و آلمان برگزار شد که در نهایت تیم فوتبال ایران با نتیجه 4 بر 3 مغلوب حریف شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

احتمال بازگشت استیل‌آذین به لیگ
عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ برتر از احتمال بازگشت استیل آذین به لیگ برتر گفته است. او گفت: «صحبت‌هایی با هدایتی داشته‌ایم و انشاالله استیل آذین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند.» پیش از این حسین هدایتی از انحلال باشگاه استیل آذین خبر داده و اعلام کرده بود دیگر تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به میدان نمی‌رود. به نظر می‌رسد هدایتی و اعضای هیات مدیره استیل بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی در این زمینه تصمیم می‌گیرند.
در حال حاضر همه فعالیت‌های این باشگاه به حالت تعلیق در آمده است.

شایعه بازگشت مورینیو به اینترمیلان
«خوزه مورینیو» با ثبت نام فرزندانش در مدرسه‌ای که هنگام مربیگری او در تیم فوتبال اینترمیلان می‌رفتند، شایعه بازگشتش به ایتالیا را سر زبان‌ها انداخته است.
دو فرزند مورینیو به تازگی در یک مدرسه بین‌المللی در لوگانو سوئیس ثبت نام کرده اند که فقط یک ساعت تا محل تمرین اینترمیلان فاصله دارد. بر همین اساس روزنامه ورزشی «گازتا دلو اسپورت» در مطلبی تحت عنوان «بحران در اینتر: آیا مورینیو باز می‌گردد؟» به افت عملکرد این تیم در مسابقات فصل جاری و کسب سه عنوان قهرمانی در زمان مربیگری مورینیو پرداخته است.