نماینده‌های ایران امروز در میدان نبرد

بازی با پاختاکور آخرین فرصت استقلال برای صعود از این گروه است

گروه ورزش- تیم‌های استقلال و ذوب‌‌‌‌آهن از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف حریفان ازبک و قطری می‌روند. اولین هفته از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری ۸ دیدار از دو سوی قاره کهن آغاز می‌شود.

در رقابت‌های امروز تیم‌‌های استقلال و ذوب‌‌‌آهن به میدان می‌روند.

استقلال امروز به عنوان نخستین نماینده ایران کار خود را در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌کند. استقلالی‌ها با پشتوانه خوب روحی ناشی از پیروزی پرگل ۴بر۲ بازی رفت قدم به تاشکند گذاشته‌اند تا بتوانند با یک پیروزی دیگر کار صعود را در ازبکستان تمام کنند.

استقلال و پاختاکور در حالی به مصاف هم می‌روند که نماینده ایران با ۴ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و پاختاکور با تک امتیاز قعرنشین گروه دوم محسوب می‌شود.

شاگردان مظلومی در یکی از آخرین فرصت‌های خود برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در صورت پیروزی در سرزمین یخی (ازبکستان) مقابل حریف مطرح ازبک حتی شانس صدرنشینی را هم خواهند داشت، اما در صورت کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد، شانس صعودشان به روزهای اما و اگر پایانی خواهد کشید.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز به میزبانی پاختاکور در ورزشگاه جار تاشکند آغاز می‌شود. اما تیم‌های ذوب‌‌‌آهن و الریان یکی دیگر از دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کنند.

ذوب‌‌‌آهن پس از عبور به سلامت از گروه مرگ در سال گذشته حالا با تجربه‌تر شده است، تجربه‌ای که به این تیم مدام یادآوری می‌کند تا برای صعود به مرحله حذفی باید کار را قبل از رسیدن به هفته‌های پایانی تمام کرد. ابراهیم‌زاده و شاگردانش به قصد رسیدن به همین هدف از ۳ بازی دور رفت موفق به کسب ۷ امتیاز شدند تا با کسب بیشترین امتیازها، پرشانس‌ترین تیم برای صعود از گروه چهارم لقب بگیرند.

۲ تیم در بازی رفت که در قطر برگزار شد یک بازی زیبا را به نمایش گذاشتند که با پیروزی ۳ بر یک اصفهانی‌‌ها همراه شد. حالا ذوب‌‌آهن به حساس‌ترین هفته رقابت‌ها رسیده است. این تیم که ما بین ۲ هفته رفت و برگشت آسیایی، یک پیروزی و یک شکست را در لیگ برتر ایران مقابل پرسپولیس و شهرداری تجربه کرد، این فرصت را دارد تا در صورت تکرار پیروزی دور رفت و این بار در خانه مقابل چشم علاقه‌مندانش کار را برای صعود تمام کند. این دیدار از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن در فولادشهر کار دشواری مقابل الریان نخواهد داشت