بازگشت مهدوی‌کیا به پرسپولیس
کاپیتان تیم فوتبال استیل‌آذین پس از سیزده سال به تیم فوتبال پرسپولیس بر می‌گردد. گفته می‌شود مهدی مهدوی‌کیا که سال قبل به فوتبال ایران بازگشت و به عضویت تیم استیل آذین درآمد، در پایان فصل جاری به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت.

کاپیتان استیل آذین که قراردادش در پایان فصل جاری لیگ برتر به پایان می‌رسد، برای بازگشت به جمع سرخپوشان چند هفته به پایان لیگ دهم اعلام آمادگی کرده و تصمیم دارد که سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش را در تیم اسبق خود به پایان برساند.

دایی در خطر محرومیت
براساس بررسی‌های اولیه کمیته انضباطی در خصوص تخلفات بازی استیل آذین و پرسپولیس، دایی در خطر محرومیتی چهار جلسه‌ای وجریمه نقدی قرار گرفت. یک منبع موثق با اعلام این خبر گفت: نمی‌توان نقش این مربی را در درگیری‌ها و ایجاد تنش نادیده گرفت. باید دید درصورت تحقق این امر فاز جدید درگیری‌های دایی و فدراسیون شکل می‌گیرد یا خیر.

کرار جاسم شهروند افتخاری تبریز می‌شود
با گلی که کرار جاسم وارد دروازه استقلال کرد و در کنار بازی‌های مطلوبی که این عراقی برای تراکتورسازی ارائه کرده باعث شده تا بین هواداران تراکتورسازی به یک بازیکن شدیدا محبوب تبدیل شود.
بر همین اساس هواداران تراکتورسازی اصرار دارند تا کرار جاسم شهروند افتخاری تبریز شود. هواداران از مسوولان خواسته اند با این خواسته شان موافقت کنند. گفته می‌شود قرار است به زودی کرار به عنوان شهروند افتخاری تبریز معرفی شود. پیش از این کرار گفته بود تبریز را به اندازه شهر محل تولدش نجف دوست دارد.