هدایتی باشگاه استیل‌‌آذین را منحل کرد
حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل‌آذین پس از دیدار جنجالی با پرسپولیس در گفت‌و‌گویی از انحلال این تیم و کناره‌گیری از ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خبر داد.

وی در این زمینه گفت: مسوولان هر کاری می‌خواهند انجام دهند، جریمه‌مان کنند. دیگر حتی یک لحظه هم در این فوتبال نمی‌مانم و از هم‌ اکنون انحلال استیل‌آذین را اعلام می‌کنم. هدایتی در پایان گفت: خداحافظ فوتبال، بخش خصوصی نباشد بهتر است. شاید اوت سپهر گران‌ترین اوت دنیا باشد. او با این پرتاب، باشگاهی میلیاردی را منحل کرد.

دروازه‌بان استقلال باید اخراج می‌‌شد
حسین عسگری سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به اشتباه داور دیدار تیم‌های استقلال - راه‌آهن گفت: قهرمانی باید دروازه‌بان تیم استقلال را از زمین اخراج می‌کرد. وی افزود: در دقیقه حدود 75 آن دیدار محسن قهرمانی داور مسابقه باید محمد محمدی دروازه‌بان استقلال را به دلیل اینکه در خارج از محوطه جریمه توپ را با دست دفع کرده و موقعیت گلی از تیم راه آهن را سلب کرد با نشان دادن کارت قرمز از زمین اخراج می‌کرد که وی اصلا تشخیص هند نداده است.

ایران در نیمه‌نهایی فوتبال دانش‌آموزان
تیم فوتبال دانش‌آموزی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جهانی راه یافت. در ادامه‌ رقابت‌های جهانی فوتبال دانش‌آموزی در کشور برزیل و در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از مسابقات، تیم ایران برابر بلغارستان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ابراهیم توره، ادینیو را گرفت
دو گلی که ابراهیم توره در دیدار با تراکتورسازی به ثمر رساند سبب شد، او با 18 گل به صدر جدول گلزنان لیگ برتر حمله کرده و به طور مشترک با ادینیو در این رتبه قرار گیرد. با توجه به رشد صعودی گلزنی‌های توره در لیگ برتر پیش‌بینی می‌شد او ظرف هفته‌های پایانی لیگ کم‌کم به صدر جدول لیگ حمله کند، اما شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد او در هفته سی‌ام به سلطه ادینیو خاتمه دهد.