وفایی نایب قهرمان اسنوکرآسیا شد
عضو تیم زیر ۲۱ سال اسنوکر ایران با شکست در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

فینال دوازدهمین دوره مسابقات بولینگ و بیلیارد زیر 21 سال آسیا در بخش اسنوکر پنج‌شنبه شب در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی المپیک کیش و میان حسین وفایی از ایران و «یائو یو پنگ» از چین برگزار شد که در پایان ورزشکار چینی با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

حدادی قهرمان پرتاب دیسک شد
احسان حدادی دارنده رکورد پرتاب دیسک آسیا که به نمایندگی از منطقه آزاد کیش در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در شیراز شرکت کرده است با پرتاب دیسک به مسافت 65 متر و 89 سانتیمتر موفق شد به مقام نخست دست پیدا کند.
محمود صمیمی‌دیگر ملی پوش کشورمان از استان چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم قرار گرفت و محمد شیریان دیگر پرتابگر استان چهار محال و بختیاری به مقام سوم دست یافت. مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور پس از وقفه‌ای ۱۶ ساله، با حضور حدود ۳۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور از ۲۵ تا ۲۶ فروردین ماه در پیست دو ومیدانی مجموعه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

رکورد پرش ارتفاع ایران شکسته شد
امین حسین زاده در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور با پرشی به ارتفاع 2 متر و 25 سانتی متر توانست پس از 18 سال رکورد ایران را در این ماده جا به جا کند.
در ماده پرش ارتفاع پس از امین حسین‌زاده رهبر از بوشهر؛ کیوان قنبرزاده از مازندران با پرش ۲ متر و ۱۵ سانتی متر در جای دوم قرار گرفت و میثم ساداتی از مازندران با ۲ متر و ۸ سانتیمتر سوم شد. مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور با شرکت ۳۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز برگزار می‌شود.