واگذاری تراکتورسازی به بخش خصوصی
محمد حسین جعفری، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی و سهام آن به شرکت‌ها و افراد مورد تایید خبر داد.

وی در این خصوص گفت: AFC تا سال 2013 میلادی به فدراسیون فوتبال ایران مهلت داده تا باشگاه‌های کشور را به بخش خصوصی واگذار کند و با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای دولت را از حمایت مالی تیم‌های حرفه‌ای منع کرده است، بنابراین باشگاه تراکتورسازی نیز در این راستا سهام خود را واگذار خواهد کرد.

بائو از شهرداری تبریز اخراج شد
مهاجم تیم فوتبال شهرداری تبریز از این تیم اخراج شد.میثم بائو قبل از دیدار تیم‌های ذوب‌‌آهن و شهرداری تبریز از هفته سی‌ام لیگ برتر زمانی که متوجه شد در ترکیب اصلی تیمش قرار ندارد از جمع بازیکنان این تیم جدا شد و تیمش را در بازی مقابل ذوب‌‌‌‌آهن همراهی نکرد.
حمید درخشان با اعلام این خبر در نشست مطبوعاتی پس از این دیدار گفت: بائو پس از اینکه در هتل متوجه شد در ترکیب اصلی قرار ندارد از اردوی تیم جدا شد. به همین دلیل از نظر من این بازیکن اخراج است. وی ادامه داد: این موضوع باعث شد در بازی امروز تمرکزمان را از دست داده و دچار حاشیه شویم.

قرارداد کی روش ۲میلیون دلار است
سردار عزیز محمدی، رییس سازمان لیگ برتر در برنامه ورزش و مردم در پاسخ به ادعای محمد مایلی‌کهن مبنی بر اینکه مبلغ قرارداد کی روش 15 میلیون دلار است، گفت: چیزی نزدیک به دومیلیون دلار رقم قرارداد این مربی است و ادعاهایی غیر از این حقیقت ندارد. با این حساب باید گفت این مربی برای سه سال 6میلیون دلار خواهد گرفت.