پیروزی دانش‌آموزی ایران مقابل ایتالیا
تیم فوتبال دانش‌آموزان کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت‌های جهانی دانش‌آموزان مقابل تیم ایتالیا به برتری دست یافت.

در ادامه مسابقات فوتبال جهانی دانش‌آموزان که در کشور برزیل جریان دارد، سه شنبه شب تیم فوتبال دانش‌آموزان کشورمان به مصاف ایتالیا رفت و موفق شد این تیم قدرتمند را با 2 گل از پیش‌رو بردارد. این رقابت‌ها با حضور 21 تیم در چهار گروه پنج و شش تیمی برگزار می‌شود که تیم دانش‌آموزان کشورمان با تیم‌های دانمارک، ایتالیا‌، آلمان و شیلی همگروه است.

هوار محمد ممنوع‌الخروج شد
هوار ملا محمد بازیکن عراقی که در نیم‌فصل دوم به تیم استقلال پیوست به مرور در ترکیب آبی‌پوشان جا افتاده و حالا دیگر تعداد زیادی از گل‌های استقلالی‌ها با پاس‌های او به ثمر می‌رسند. گفته می‌شود هوار به‌دلیل بدهی مالیاتی حدودا یکصدمیلیونی که به دوران حضور او در باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد تا اطلاع ثانوی حق خروج از کشور را نخواهد داشت.

حذف چلسی در شب صعود بارسا
منچستر یونایتد انگلیس و بارسلونا اسپانیا با پیروزی مقابل چلسی و شاختار دونتسک به‌جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. دیدار تیم‌‌های منچستر یونایتد و چلسی از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که شیاطین سرخ موفق شدند 2 بر یک به‌ پیروزی برسند تا در مجموع با نتیجه 3 بر یک به‌جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابند. دیگر دیدار سه‌شنبه شب میان شاختار دونتسک و بارسلونا در اوکراین برگزار شد که در پایان شاگردان پپ گواردیولا با گلزنی لیونل مسی در نیمه اول و در دقیقه 43 به‌پیروزی رسیدند تا با توجه به برتری بازی رفت، در مجموع با نتیجه 6 بر یک گام به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بگذارند تا در این مرحله به احتمال فراوان به‌دیدار رئال مادرید بروند تا شاهد ال‌کلاسیکو دیگری این‌بار در لیگ قهرمانان باشیم.