تاج: تنها گزینه سرمربیگری تیم امید، استیلی است

نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: درحال حاضر فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم امید به حمید استیلی فکر می‌کند. «مهدی تاج» دیروز گفت: روز سه‌شنبه با حمید استیلی که گزینه اصلی ما برای هدایت تیم امید است مذاکره داشتیم، ولی او به دلیل مشکلات روحی پس از فوت برادرش پاسخ منفی به پیشنهاد ما داد.

وی ادامه داد: با توجه به علاقه‌ای که در استیلی برای پذیرش سرمربیگری تیم امید وجود داشت از او خواستیم در خصوص درخواست فدراسیون بیشتر فکر کند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: استیلی با شرایط فعلی تیم امید و کار کردن در کنار کارلوس کرش کاملا موافق بود.

وی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر احتمال حضور حمید استیلی در تیم پرسپولیس در فصل آینده تصریح کرد: اگر استیلی بخواهد به پرسپولیس هم برود بهتر است از تیم امید ایران به این تیم بپیوندد.

تاج در مورد سایر گزینه‌های سرمربیگری تیم امید کشور مان گفت: در حال حاضر به غیر از استیلی به هیچ گزینه دیگری فکر نمی‌کنم.

وی در خصوص شانس کم تیم امید کشورمان برای صعود به المپیک گفت: با این موضوع موافق نیستم، زیرا تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و احتمال صعود این تیم به المپیک زیاد است.

تاج با اشاره به دستیار ایرانی تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان کرد: هر زمانی که کرش به شناخت کافی دست پیدا کند و برای حضور دستیار ایرانی احساس نیاز کند، این مربی را انتخاب می‌کنیم.