شایعه شده تا زمان تصویب لایحه بودجه، مسوولان سازمان تربیت بدنی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. به گزارش تابناک؛طی روزهای اخیر عملا سازمان تربیت بدنی دیگر قادر به فعالیت نیست و با تذکرهایی که روز سه‌شنبه در مجلس داده شد، مشخص است نمایندگان به هیچ وجه از مصوبه خود دست نخواهند کشید.با ‌اینکه شایعه شده تا زمان تصویب لایحه بودجه مسوولان سازمان تربیت‌بدنی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند اما تا آن زمان رییس‌جمهور باید وزیر ورزش خود را به مجلس معرفی کند، لکن مجلسیان پایان مهلت قانونی را بارها به دولت گوشزد کرده‌اند. این در حالی است که گفته می‌شود مسوولان دولتی برای جلوگیری از انحلال سازمان تربیت بدنی دست به دامن برخی مقامات ارشد کشور شده‌اند اما بعد از جلسات مختلف به دولت تاکید شده که قانون باید اجرا و وزارت ورزش تشکیل شود.

این درحالیست که عضو کمیسیون تلفیق قانون برنامه پنجم توسعه و عضو فراکسیون ورزش مجلس از تذکر ‌این فراکسیون به رییس‌جمهور برای معرفی هر چه سریع‌تر وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با مهر ضمن اشاره به نشست‌این کمیسیون گفت: براساس تصمیم اعضای کمیسیون به دولت اجازه داده می‌شود به منظور توسعه و ترویج ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و کمک به باشگاه‌های ورزشی با رعایت ماده ۱۳ قانون برنامه پنجم توسعه و یک درصد از سقف مصوب دستگاه‌های ملی و استانی به استثنای فصول یک و شش و بودجه هزینه‌ای، هزینه‌های مستقیم تولید شرکت‌های دولتی را کسر و به حساب وزارت ورزش و جوانان اضافه کند.

به گفته عضو کمیسیون تلفیق برنامه پنجم و عضو فراکسیون ورزش مجلس در ‌این جلسه همچنین از رییس‌جمهور خواسته شد تا هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی وزیر ورزش و جوانان به مجلس اقدام کند.