کرش به تبریز دعوت شد
مسوولان تراکتورسازی پس از بازی مقابل استقلال کارلوس کرش سرمربی تیم ملی را در هتل المپیک دیدند و با او وارد گفت‌وگو شدند، در این بین احمد ابهران سرپرست تیم از وی دعوت کرد تا این مربی برای تماشای بازی سپاهان - تراکتورسازی به تبریز ورزشگاه یادگار امام بیاید.

کرش به صورت تلویحی به وی پاسخ مثبت داد اما وی برای این مساله احتیاج به بررسی بیشتر و هماهنگی با مسوولان فدراسیون دارد.

درخواست تجدید دیدار راه‌آهن و پاس
باشگاه‌ راه‌آهن به دلیل اتفاقات روی داده در دیدار تیم فوتبال این باشگاه‌ با پاس همدان، از سازمان لیگ حرفه‌ای کشور درخواست کرده است که این دیدار تجدید شود. تیم‌های راه‌آهن شهرری و پاس همدان، در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در همدان، رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک به صفر به سود تیم همدانی پایان یافت. این بازی حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت که از آن جمله می‌توان به درگیری بازیکنان و اعتراض شدید تیم فوتبال راه‌آهن به داوری دیدار اشاره کرد.

حسین کعبی بخشیده شد
حسین کعبی بازیکن سابقا ملی‌پوش استیل آذین که به دلیل تخلف در اختیار باشگاه قرار گرفته بود مورد بخشش قرار گرفته است. سه بازیکن دیگر مهرزاد معدنچی، حسن اشجاری و محمد غلامی فعلا باید منتظر تصمیم نهایی مدیران باشگاه باشند. استیل آذین در بازی هفته آینده مقابل تیم پرسپولیس قرار خواهد گرفت و باید دید که محمود یاوری در غیاب این بازیکنان از چه چهره‌هایی استفاده خواهد کرد.