گلزنی‌هاشمیان پس از 12 سال در لیگ ایران
وحید‌هاشمیان مهاجم تیم پرسپولیس که در بازی مقابل ذوب‌آهن زننده گل دوم سرخپوشان بود، پس از ۱۲ سال پایش به گلزنی در لیگ ایران باز شد.‌ هاشمیان آخرین بار با پیراهن پاس در پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل سپاسی شیراز در فصل ۷۷ لیگ آزادگان گل زد.

نکته جالب اینکه‌هاشمیان که در تیم پاس هم خیلی کم گل زده بود، قبل از این بازی دو بار در سال‌های 76 و 77 به ذوب‌آهن گل زده بود.

یک آمریکایی باشگاه آرسنال را خرید
یک سرمایه دار آمریکایی به نام «استن کرونکی» اکثر سهام باشگاه فوتبال آرسنال لندن را خریداری کرد. به گزارش رسانه‌های انگلیس، کرونکی که ابتدا در سال 2007 حدود 10 درصد سهام آرسنال را خریده بود، اکنون میزان سهام خود را در این باشگاه به حدود 63 درصد افزایش داده است. وی برای خرید سهام باشگاه لیگ برتری آرسنال 731 میلیون پوند هزینه کرده است.

کرش بالای 15 میلیون دلار گرفته
محمدمایلی کهن سرمربی تیم سایپا گفت: تا جایی که من می‌دانم مبلغ قرارداد کرش و همکارانش بالای ۱۵ میلیون دلار است. من هیچ ایرادی به کرش نمی‌گیرم. اما وقتی رییس جمهور ما دغدغه‌ مردمی‌کاهش هزینه‌ها را دارد پرداخت این چنین پولی جای تعجب دارد. وقتی گفته می‌شود رییس جمهور با بالگرد از مناطق مختلف سرکشی می‌کند تا از وضعیت معیشتی مردم با خبر شود، برای من پرداخت چنین پولی جای تعجب دارد. حتی گفته شده که رییس جمهور افرادی را دیده که بیش از ۱۰ سال است که میوه نخورده‌اند. با این حساب دادن یک چنین پولی به این مربی جای توضیح دارد.