مسابقه با پوشش اسلامی‌در لیگ هندبال
پروانه کوهیان سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در مورد اجرای بحث پوشش در لیگ هندبال بانوان و فیلمبرداری از مسابقات گفت: در دور رفت و نیز سال‌های قبل در زمینه داوری با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم و اجرای چنین برنامه‌ای جدا از بررسی عملکرد تیم‌ها در مورد بحث فنی و تکنیکی می‌تواند گره‌گشای مسائل فنی داوری نیز باشد.

بازبینی مسابقات موجب می‌شود تا کمیته داوران برنامه ریزی بهتری در زمینه مسائل آمادگی جسمانی داوران و همچنین به روز بودن قوانین داشته باشد.

ناطق‌نوری عضو اتحادیه بوکس آسیا شد
احمد ناطق نوری که پیش از این نایب رییس اتحادیه آسیا بود این بار در انتخابات هیات اجرایی کاندیدا شد و توانست با کسب بیشترین آرا به عضویت این بخش درآید.
از آنجا که انتخابات نواب رییس آسیا منطقه ای شده و از غرب آسیا علاوه بر ناطق یک نماینده از سوریه نیز نامزد بود این مساله شانس رییس بوکس ایران را کاهش می‌داد به همین دلیل او در بخش هیات اجرایی نامزد شد و توانست بیشترین رای را در میان هفت نفر به دست آورد.

سیرنزولی جودو ادامه دارد

محمود میران سرمربی سابق تیم ملی جودو گفت: از مسوولان سازمان تربیت بدنی متعجبم که با وجود نتایج ضعیف تیم ملی به وضعیت فدراسیون رسیدگی نمی‌کنند.
وی در ارزیابی از نتایج تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: متاسفانه سیر نزولی جودو همچنان ادامه دارد و کسب دو نشان برنز جای دلگرمی‌ و دلخوشی برای ما نمی‌گذارد، به هیچ عنوان نمی‌توان به کسب مدال در مسابقات جهانی و المپیک پیش رو امید داشت. ما در بازی‌های آسیایی هم نتیجه نگرفتیم و در قهرمانی آسیا در ابوظبی هم با زور دو مدال برنز گرفتیم، به هر حال دوستان دور هم جمع هستند و خوش می‌گذرانند!