داوران زن ایرانی در مسابقات جهانی اسنوکر
برای اولین بار در تاریخ ورزش اسنوکر داوران زن کشورمان قضاوت مسابقات قهرمانی اسنوکر آسیا را که از تاریخ
20 لغایت 22 فروردین ماه در کیش برگزار می‌شود را برعهده خواهند داشت‌.

به این ترتیب کلاس‌های ارتقای داوری درجه ۲ به درجه یک توسط نصرالله جعفری و همچنین داوری درجه یک به بین‌المللی با تدریس سید محبوب دبیر کنفدراسیون آسیایی بیلیارد و اسنوکر در جزیره کیش از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ فروردین ماه انجام می‌شود.

تیم ملی پاورلیفتینگ ایران قهرمان جهان
تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان ایران در چهارمین دوره رقابت‌های جهانی نابینایان و کم بینایان عنوان قهرمانی جهان را به‌دست آورد. مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان و کم‌بنیایان روز جمعه در آنتالیای ترکیه برگزار شد و تیم ایران به مقام قهرمانی جهان دست یافت. در روز پایانی این مسابقات و در دسته ۱۱۰ کیلوگرم روحان احمدی با مجموع ۵/۸۱۲ کیلوگرم طلا گرفت و در دسته ۱۲۵ کیلوگرم نیز اسماعیل رنجبر با مجموع ۸۰۵ کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. بدین ترتیب تیم ایران در مجموع با ۵ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز قهرمان جهان شد.

اعزام اولین گروه وزنه‌برداران ایران به‌چین
اولین گروه کاروان وزنه‌برداری ایران برای حضور در چهل و یکمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا جمعه شب تهران را به مقصد شهر تانگ لینگ چین ترک کرد. چهل و یکمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز چهارشنبه 24 فروردین ماه در شهر تانگ لینگ آغاز می‌شود و تا 28 فروردین ادامه خواهد داشت.

توکل مسوول کمیته پزشکی المپیک لندن
محمد توکل به‌عنوان مسوول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون جهانی کشتی در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن انتخاب شد. این مسوولیت با تصمیم رافائل مارتینتی، رییس سوئیسی فیلا به این عضو پرسابقه فدراسیون جهانی کشتی اعطا شده است.