کرش برنامه‌هایش را ارائه کرد
جلسه کارلوس کرش و دستیارانش با رییس فدراسیون فوتبال در دفتر علی کفاشیان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور علی کفاشیان و کارلوس کرش، برگزار شد، کرش برنامه‌هایش درباره نحوه آماده سازی تیم ملی را به کفاشیان ارائه داد تا پس از بررسی درباره آنها تصمیم گیری شود.کرش در آغاز جلسه با اشاره به زمان کمی که تا رقابت پلی آف تیم ملی امید در مقدماتی المپیک لندن با تیم ملی عراق باقی مانده، برنامه‌های این تیم را در اولویت دانست. کرش در ادامه اهمیت حضور ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل را بالا دانست و برنامه‌هایش را درباره تیم ملی بزرگسالان ارائه داد.

اخراج ۴ بازیکن استیل آذین
محمود یاوری عذر چهار بازیکن استیل آذین را خواست. پس از شکست استیل آذین برابر شاهین بوشهر یاوری مسوول فنی استیل‌آذین؛ حسین کعبی، مهرزاد معدنچی، محمد غلامی و حسن اشجاری را از ترکیب تیمش کنار گذاشت. یاوری در این خصوص گفت: نمی خواهم از لفظ اخراج درباره این بازیکنان استفاده کنم، اما من از عملکرد آنها رضایت ندارم و آنها را به مرخصی فرستادم! استیل‌آذین اصلی‌ترین نامزد سقوط به دسته یک است.

گران‌ترین بازیکن لیگ ایران نیستم
عمادرضا مهاجم عراقی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: گران‌ترین بازیکن شاغل در لیگ برتر ایران نیستم. وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد شما با قراردادی بسیار بالا به تیم شاهین پیوستید و گران‌ترین بازیکن شاغل در لیگ هستید، گفت: نه چنین مساله‌ای صحت ندارد و من هم نمی‌خواهم در مورد مبلغ قراردادم صحبت کنم. عمادرضا در پایان در مورد اینکه آیا فصل آینده هم در شاهین می‌ماند، گفت: اجازه بدهید لیگ تمام شود و پس از آن در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنم.

اوون همبازی علی کریمی می‌شود
براساس گزارش روزنامه ایندیپندنت مایکل اوون مهاجم منچستریونایتد احتمال دارد هم‌تیمی علی‌کریمی در شالکه شود. این ستاره تکنیکی اکنون از طریق وکیل‌ خود در حال مذاکره با تیم شالکه است.