سپاهان تنها ایرانی 9 امتیازی

سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نیز مانند لیگ برتر صدرنشین است

گروه ورزش- روز نخست از هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تداوم پیروزی‌های سپاهان ایران و توقف پرسپولیس در ازبکستان پیگیری شد که البته شکست یک تیم عربی شاگردان دایی را از قعرنشینی خلاص کرد! در این دیدارها، سپاهان ایران در حالیکه در نیمه نخست برابر میهمانش الغرافه قطر به تساوی بدون گل رضایت داده بود، در نیمه دوم با گل‌‌های عقیلی و جمشیدیان حریف قطری‌اش را از پیش رو برداشت تا به روند موفقیت‌هایش در این مسابقات ادامه دهد. پرسپولیس هم روزی که باز هم ارائه دهنده بازی پرانتقادی بود، در ازبکستان برابر بنیادکاربا تساوی بدون گل به یک امتیاز دست یافت تا با توجه به شکست الوحده برابر الاتحاد به رده سوم گروهش صعود کند.

قلعه‌نویی: سپاهان می‌تواند قهرمان آسیا شود

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه هنوز نمی‌تواند بگوید تیمش صددرصد صعود کرده‌، گفت: شک نکنید اگر سپاهان همین روند رو به رشد را ادامه دهد، می‌تواند قهرمان آسیا نیز بشود.

امیر قلعه‌نویی در مورد رکورد ۸ پیروزی متوالی این تیم در مسابقات داخلی و آسیایی گفت: ما در ۸ بازی متوالی پیروز شدیم، اما از امروز کار سختمان شروع می‌شود زیرا در مسابقات داخلی و آسیایی تمام دیدارهایمان در خارج از خانه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه باید روی بازی‌های تک حذفی تمرکز بیشتری کرد، ادامه داد: ما هنوز نمی‌توانیم بگوییم صد در صد صعود کرده‌ایم، زیرا رقیب اصلی ما تیم الهلال است و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم، به طور قطع به مرحله بعد صعود می‌کنیم. البته شک نکنید اگر سپاهان همین روند رو به رشد را ادامه دهد، می‌تواند قهرمان آسیا نیز بشود.

وی با تاکید بر اینکه بدون تردید سپاهان پرافتخارترین تیم دهه ۸۰ فوتبال ایران است و کسی نباید به این موضوع شک کند، در مورد ادامه همکاری‌اش در فصل آینده با این تیم تصریح کرد: اصفهان باید به خود ببالد چنین باشگاه حرفه‌ای دارد و اگر مسوولان باشگاه تمایل داشته باشند که در سپاهان سرمربیگری کنم، به طور قطع و با افتخار در اصفهان ماندگار می‌شوم.

دایی: این یک امتیاز ما را امیدوار کرد

سرمربی پرسپولیس گفت: یک امتیاز برابر بنیادکار ما را بسیار امیدوار کرد و می‌خواهیم در بازی برگشت بنیادکار را شکست دهیم.

علی دایی پس از تساوی بدون گل تیمش در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم نمایش خوب و محکمی داشتند. ما با توجه به شناختی که از بنیادکار داشتیم، همه روزنه‌ها را برای این تیم بسته بودیم و به جرات می‌توانم بگویم که آنها هیچ موقعیتی نداشتند.

دایی ادامه داد: متاسفانه امروز استرس بازی کمی بالا بود، به همین دلیل نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم. یک امتیاز این بازی ما را بسیار امیدوار کرد. هرچند که می‌توانستیم گل هم بزنیم. با این وجود امیدواریم که در بازی برگشت، این تیم را شکست دهیم. هرچند از حالا نمی‌توان درباره آن بازی صحبت کرد.

علی دایی و تیمش همچنان روی نوار ناکامی قدم برمی‌دارند