آقای گل لیگ دهم می‌شوم
کریم انصاری فر مهاجم ملی پوش تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا عنوان آقای گلی لیگ دهم را به دست آورم.

وی گفت: در حال حاضر با 16 گل زده به همراه ادینهو و نوروزی در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارم و تلاش خواهم کرد در دیدارهای آینده نیز در گلزنی موفق باشم تا علاوه بر موفقیت تیم سایپا به عنوان بهترین گلزن لیگ دهم خودم را معرفی کنم.

شکایت شاهین از عمادرضا
باشگاه شاهین بوشهر از عماد رضا به فدراسیون فوتبال ایران و عراق شکایت کرده است. به گزارش «خلیج فارس»؛ شاهینی‌ها در شکوائیه خود اعلام کرده‌اند: این بازیکن تخلف کرده و در تمرینات شاهین حضور پیدا نکرده است. برپایه این گزارش، در حالی که قرار بوده عماد رضا به همرا هوار ملا محمد و جاسم کرار از دبی به تهران بیایند و شاهینی‌ها برای این بازیکن بلیت هم گرفتند، اما او به بوشهر نیامد و به کربلا رفته است و حالا شاهینی‌ها از او شکایت کرده‌اند.

توصیه مورینیو برای جذب کرش
باشگاه بشیکتاش ترکیه بنا به توصیه خوزه مورینیو به دنبال جذب کارلوس کرش برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه در رقابت‌های فصل آینده است.سایت رسمی‌ باشگاه بشیکتاش در خبری اعلام کرد که کرش گزینه اصلی آنها برای جایگزینی برند شوستر است. در سفر هفته گذشته مسوولان باشگاه بشیکتاش به مادرید، خوزه مورینیو به آنها توصیه کرده است که هدایت تیم فوتبال این باشگاه را به کارلوس کرش بسپارند.

پرسپولیس بدون ۴ بازیکن اصلی مقابل بنیادکار
پرسپولیس بحران زده و تیمی‌که به غیر از قبول ده شکست در لیگ برتر و ایستادن بر سکوی پنجمی‌از دو دیدار آسیایی خود فقط یک امتیاز گرفته عصر روز سه شنبه در حالی سومین بازی خود را انجام می‌دهد که چند مهره اصلی و تاثیرگذارش را در اختیار ندارد. به غیر از غلامرضا رضایی و مازیار زارع که دو اخطاره و محروم هستند به احتمال فراوان محمد نوری و علیرضا نورمحمدی هم به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست خواهند داد.