گروه ورزش- در اولین شب از هفته سی‌ام لالیگا، بارسلونا برد و رئال مادرید باخت تا رکورد 9 ساله مورینیو شکسته شود.شنبه شب رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود برابر اسپورتینگ خیخون تن به شکست یک بر صفر داد تا خیال بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا تا حد زیادی راحت شود. در این دیدار میگل دلاس کواس در دقیقه 79 برای خیخون گلزنی کرد و پس از آن مردان مادریدی هر چه زدند به در بسته خورد.

شکست یک بر صفر رئال مادرید برابر اسپورتینگ خیخون باعث شد رکورد ارزشمند ۱۵۰ بازی خانگی بدون شکست مورینیو در لیگ‌های داخلی در تیم‌هایی که وی هدایت آنها را برعهده داشته پس از بیش از ۹ سال شکسته شود. در دیگر بازی مهم این شب، بارسلونا در خانه ویارئال با تک‌گل دقیقه ۶۶ جرارد پیکه برابر زیردریایی زرد اسپانیا به پیروزی رسید تا فاصله امتیاز این دو تیم به ۸ امتیاز برسد. در بالای جدول بارسلونا با ۸۱ امتیاز در صدر است و رئال مادرید با ۷۳ امتیاز در رتبه دوم ایستاده و والنسیا با ۵۷ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
در دیگر بازی مهم اروپایی و در لیگ برتر انگلستان تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به پیروزی پرگل خارج از خانه مقابل وستهام‌یونایتد رسید.
منچستریونایتد در سایه درخشش و هت‌تریک وین رونی ۴ بر ۲ مقابل وستهام به برتری رسید. این در حالی بود که شاگردان فرگوسن تا دقیقه ۶۵ با ۲ گل از حریف عقب بودند. در این بازی رونی در دقایق ۶۵، ۷۳‌، ۷۹ گلزنی کرد.
گل چهارم تیم تحت رهبری سرآلکس فرگوسن در دقیقه 84 توسط خاویر هرناندز زده شد. در مقابل میزبان توسط مارک نوبل 11 و 25 قادر به عبوردادن توپ از خط دروازه‌ شیاطین سرخ شد. با این نتیجه تیم اولدترافوری با 66 امتیاز موقعیت خویش را در صدر جدول استحکام بیشتری بخشید. در دیداری دیگر چلسی، قهرمان دوره قبل، در شرایطی که به میهمانی استوک‌سیتی رفته بود، یک بر یک متوقف شد همچنین آرسنال در ورزشگاه خانگی الامارات بدون گل برابر بلکبرن متوقف شد.

پیروزی میلان در یورو دربی
اما درسری A ایتالیا مردان آلگری با نتیجه ۳ بر صفر از سد اینترمیلان گذشتند تا دومین دربی میلان در سال ۲۰۱۱ را به نام خود ثبت کنند. شنبه شب تیم فوتبال آث. میلان با نتیجه ۳ بر صفر برابر اینترمیلان به پیروزی رسید. پیش از این بازی بسیاری از کارشناسان پیروزی قاطعانه اینتر را پیش بینی کرده بودند، اما گویا هیچ‌یک از آنها به یاد پاتو نبودند. پاتو در دقایق یک و ۶۲ و آنتونیو کاسانو (پنالتی ۹۱) برای میلان گلزنی کردند تا این تیم با ۶۵ امتیاز در فاصله ۵ امتیازی اینترمیلان صدرنشینی خود را تثبیت کند. کاسانو پس از گل خود و چیوو در دقیقه ۵۴ از زمین بازی اخراج شدند.

پاتو در دربی مادولونیا نقش بسزایی در پیروزی تیمش مقابل اینتر داشت

وین‌ رونی با هت تریک خود شیاطین سرخ را یک گام به قهرمانی نزدیک کرد

رویای خوزه مورینیو در قهرمانی لالیگا با باخت به خیخون نقش بر آب شد