رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت روز سیزدهم فروردین (دیروز) به اروپا سفر می‌کند تا مذاکره با کارلوس کرش برای سپردن هدایت تیم ملی‌ایران به‌این مربی پرتغالی را از سر بگیرد. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال همچنان اصلی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال‌ایران برای سرمربیگری محسوب می‌شود و مقامات فوتبال کشورمان عنوان کرده اند بزودی با‌این مربی به توافق خواهند رسید.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با مهر در خصوص وضعیت کارلوس کرش گفت: من سیزدهم فروردین به اروپا سفر می‌کنم تا با‌این مربی ملاقاتی داشته باشم و در خصوص حضور در تیم ملی با او مذاکره کنم.

کارلوس کرش به تازگی در گفت‌وگو با رسانه‌های پرتغالی عنوان کرده که کنار گذاشتن او از تیم ملی پرتغال منصفانه نبوده با‌این حال در‌این مصاحبه هیچ حرفی از‌اینکه با مسوولان فدراسیون فوتبال‌ایران در حال مذاکره است به میان نیاورده است.

رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در‌این خصوص گفت: به هر حال کرش یک مربی حرفه‌ای است و در خصوص وضعیت نامعلوم خود حرفی به میان نمی‌آورد که‌این امر از نظر من، کاملا طبیعی است.

ترابیان در پاسخ به‌این سوال که اگر شرایط همکاری فدراسیون فوتبال با‌این مربی پرتغالی فراهم نشد، آیا با گزینه دیگر که گفته می‌شود یک مربی ترکیه‌ای است وارد گفت‌وگو خواهد شد، گفت: بله ما گزینه دیگری را نیز مد نظر داریم که در صورت به توافق نرسیدن با کرش در همین سفر اروپا با وی مذاکره خواهیم کرد.

کارلوس کرش پیش از‌ این یک بار تا پای انعقاد قرارداد با فوتبال ‌ایران پیش رفت، اما در اقدامی ‌غافلگیرکننده با ارسال پیامی‌به علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال، اعلام کرد از حضور در ‌ایران منصرف شده است.