هندبال ایران پنجاه و یکم جهان
تیم ملی هندبال ایران با ۷ پله صعود در جایگاه پنجاه‌و‌یکم جهان قرار گرفت. تیم ملی هندبال ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی هندبال با ۷ پله صعود از جایگاه پنجاه‌و‌هشتم به رده پنجاه و یکم جهان صعود کرد.

در رده‌بندی جهانی تیم‌های آلمان، روسیه و دانمارک در مکان اول تا سوم قرار دارند.

ناکامی‌ذوب‌آهن از رسیدن به فینال
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با شکست برابر تیم الجلای سوریه از راهیابی به فینال مسابقات غرب آسیا بازماند. نماینده کشورمان که در دور رفت این بازی موفق به شکست این تیم در اصفهان شده بود با نتیجه 91 بر 87 مقابل میزبان خود مغلوب شد. بدین ترتیب دو تیم مهرام تهران و ذوب‌آهن اصفهان برای کسب مقام سوم این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند تا از میان این دو تیم یک تیم جواز حضور در باشگاه‌های آسیا را پیدا کند.

برنامه بازی‌های لیگ برتر والیبال
هفته هفتم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با رویارویی تیم‌های اول و دوم در هر دو گروه آغاز می‌شود. برنامه این هفته به این شرح است:پیکان - کاله مازندران، پیشگامان کویر یزد - ارتعاشات صنعتی ایران، پرسپولیس - ابومسلم خراسان، کرمان - دانشگاه آزاد، سایپا - داماش گیلان، بازرگانی جواهری گنبد - آلومینیوم المهدی بندرعباس، ارومیه - پتروشیمی ‌بندرامام، بانک کشاورزی - باریج اسانس کاشان.

۱۰ تیرانداز سهمیه المپیک گرفتند
10 تیرانداز مرد و زن در رقابت‌های جام‌جهانی اهداف پروازی شیلی، سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کردند.با پایان رقابت‌های جام جهانی اهداف پروازی که به میزبانی شیلی برگزار شد، 10 تیرانداز مرد و زن سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کردند. در هر رشته 2 تیرانداز قهرمان و نایب قهرمان توانستند به این مهم دست پیدا کنند.