محرومیت 3جلسه‌ای زلاتان
زلاتان‌ابراهیموویچ، ستاره سوئدی باشگاه میلان پس از برخوردی که در دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل باری با مارکو روسی داشت، از همراهی میلان در سه دیدار آتی‌این تیم محروم خواهد بود.

ابراهیموویچ در نیمه دوم دیدار یکشنبه شب تیمش از زمین مسابقه اخراج شد و بدین ترتیب شانس حضور در دیدارهای میلان مقابل پالرمو،‌اینتر و فیورنتینا را از دست خواهد داد.

داور دربی قطعا ایرانی است
سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال با رد شایعه تمایلش برای انتخاب داور خارجی گفت داور دربی از بین داوران ایرانی انتخاب می‌شود. حسین عسگری با رد صحبت‌های مطرح شده درباره خارجی بودن داور دربی پایتخت گفت: نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح می‌شود. من به کسی نگفته‌ام که داور دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال را از خارج از کشور می‌آوریم. عملکرد داوران ایرانی که تاکنون در این بازی سوت زده‌اند ضعیف‌تر از داوران خارجی این بازی نبوده است.

خبر رفتن فان‌خال به ما انگیزه داد
فرانک ریبری، هافبک بایرن مونیخ این که به روند گل‌زنی بازگشته را به دلیل جدایی قریب‌الوقوع لوییس فان‌خال می‌داند. او گفت: «که از فوتبال زیر نظر فان‌خال لذت نمی‌بردم؛ «حالا از حضور در زمین بیشتر لذت می‌برم.» از او پرسیدند آیا خبر رفتن لوییس فان‌خال در تابستان به تیم انگیزه داده یا نه، گفت: «به نظرم که ‌این طور است!»

‌بلاتر، خبرساز‌ترین چهره فوتبال
یک منبع رسانه‌ای بین‌المللی رییس سوئیسی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) را به عنوان خبرساز‌ترین چهره این ورزش دنیا در سال 2010 برگزید. در گزینشی که توسط خبرگزاری آفریقای جنوبی کشور میزبان جام‌جهانی 2010 انجام گرفت، سپ‌بلاتر چهره اول جهان در رشته فوتبال از حیث خبرسازی انتخاب شد. در این گزینش البته او همراه با دنی جوردن، رییس کمیته برگزاری مسابقات مذکور از این کشور آفریقایی، به طور مشترک عنوان فوق را کسب کرد.