دومین مدال آسیایی شمشیربازان
روز شنبه و در روز نخست رقابت‌های تیمی شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا، تیم سابر پسران ایران در دیدار نخست مقابل قزاقستان به برتری ۴۵ بر ۴۳ دست پیدا کرد و با همین پیروزی به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافت.

در این مرحله تیم ایران در یک دیدار نزدیک مقابل تیم هنگ‌کنگ با نتیجه 45 بر 42 باخت و همراه با تیم کره‌جنوبی مدال برنز مشترک سابر پسران را به دست آوردند. پیش از این تیم شمشیربازی کشورمان توسط محمد رهبری صاحب یک گردن آویز برنز در بخش انفرادی رده سنی جوانان شده بود.

فدراسیون جانبازان موفق‌ترین در سال ۸۹
فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با کسب 214 مدال در سال 1389 موفق‌ترین فدراسیون ورزشی ایران بود. فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولان ایران در حال پایان بردن سال پرمدالی است. ورزشکاران معلول کشورمان در رقابت‌های برون مرزی امسال 214 مدال شامل 84 طلا، 68 نقره و 62 برنز کسب کردند که از این حیث در میان دیگر فدراسیون‌های ورزشی در جایگاه نخست قرار دارد.

نمایندگان ایران با پیروزی آغاز کردند
رقابت‌های تکواندو بین‌المللی آلمان از دیروز در‌ هامبورگ آغاز شد که نمایندگان کشورمان در گام نخست رقبای خود را شکست دادند. این رقابت‌ها با حضور ۱۲۶۴ تکواندوکار در قالب ۱۷۸ تیم از ۴۱ کشور جهان از روز شنبه در شهر‌ هامبورگ آلمان آغاز شد. در روز نخست این مسابقات هشت نماینده ایران در دو بخش بانوان و آقایان به مصاف رقبای خود رفتند که با برتری به دور دوم راه پیدا کردند.

تغییر مجدد در تیم ملی کشتی آزاد
پیش از حضور در جام جهانی روسیه، تیم ملی کشتی آزاد ایران دچار تغییر شد. در حالی که تیم ملی کشتی آزاد ایران در هفته جاری عازم ماخاچکالای داغستان می‌شود تا در جام‌جهانی شرکت کند، میثم مصطفی جوکار جانشین حسن رحیمی در وزن ۸۴ کیلوگرم شد و محمد یوسفی در وزن ۶۶ کیلوگرم اعزام نمی‌شود تا مصطفی حسین‌خانی تنها کشتی‌گیر این وزن در جام‌جهانی باشد.