استعفای جمع‌کننده تیم امید
فدراسیون فوتبال‌، از کناره‌گیری هومن افاضلی جمع‌کننده تیم ملی فوتبال امید‌، خبر داد. مدیر روابط عمومی‌فدراسیون فوتبال گفت: هومن افاضلی که به عنوان جمع‌کننده تیم ملی فوتبال امید در ۲ بازی برابر قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۱۲ روی نیمکت تیم ملی فوتبال امید می‌نشست از سمت خود کناره‌گیری کرد.

امیرحسین حسینی افزود: تا پایان همین هفته‌، سرمربی تیم ملی فوتبال امید از میان حمید استیلی‌، مجید جلالی و یک گزینه خارجی انتخاب و معرفی می‌شود.

همدردی بلاتر با ژاپنی‌ها
سپ بلاتر رییس فیفا همدردی‌اش را با کسانی که در زلزله ژاپن آسیب دیده‌اند، ابراز کرد.روز جمعه زلزله‌ای 9/8 ریشتری ژاپن را تکان داد و همین زلزله باعث‌ایجاد سونامی‌بزرگی نیز شد که آسیب‌های‌این سانحه را دو چندان کرد. در همین راستا سپ بلاتر، رییس فیفا با انتشار بیانیه‌ای خطاب به جونجی اوگورا، رییس اتحادیه فوتبال ژاپن همدردی‌اش را با سانحه‌دیدگان ‌این حادثه ابراز کرده است.

مورینیو: من احمق نیستم
مورینیو سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد،‌ اگر یک امتیاز دیگر از دست بدهیم باید با قهرمانی در لالیگا خداحافظی کنیم. من آدم احمقی نیستم و می‌دانم اگر فاصله امتیازی ما با تیم صدر جدول بیشتر از چیزی شود که اکنون در آن به سر می‌بریم، لالیگا دیگر برای ما از دست رفته خواهد بود و نمی‌توانیم جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

غایبان بزرگ آرژانتینی‌ها
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین برای جدال با آمریکا و کاستاریکا فهرست نفرات انتخابی خود را به صورت رسمی ‌اعلام کرد. در فهرست اعلام شده توسط سرخیو باتیستا اثری از نام دو بازیکن کلیدی این تیم یعنی سرخیو آخرو، داماد مارادونا و مهاجم اثرگذار اتلتیکومادرید و کارلوس ته‌وز مهاجم انکارناپذیر من‌‌سیتی نیست.