ایست شیطان
چلسی، منچستر یونایتد را شکست داد تا با رسیدن به رده چهارم، به صدرنشینی و تکرار قهرمانی فصل پیش امیدوار شود.

در دیدار معوقه هفته هجدهم، چلسی 2 بر یک صدرنشین لیگ برتر را شکست داد. در این بازی منچستر با گل وین رونی نیمه اول را با پیروزی به پایان برد. اما در نیمه دوم بازی هجومی آبی‌پوشان، دو گل توسط دیوید لوئیس و فرانک لمپارد برای آنها داشت. آبی‌های لندن از بازی باخته پیروزی ساختند تا با توجه به یک بازی کمتر نسبت به شیاطین سرخ همچنان به تکرار قهرمانی فصل گذشته امیدوار باشند.

مثبت بودن دوپینگ یک فوتبالیست
دکتر‌هاشمیان، رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از مثبت بودن یک نمونه آزمایش دوپینگ خبر داد. وی گفت: از 22 نمونه ارسالی به آزمایشگاه کلن آلمان که مربوط به بازیکنان لیگ برتر فوتبال، لیگ دسته یک و لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان است، 21 نمونه منفی بوده و یکی مثبت اعلام شده است.وی اضافه کرد: این نمونه مثبت مربوط به لیگ دسته یک است.

فروش امتیاز باشگاه راه‌آهن شهرری
مذاکرات باشگاه راه‌آهن و شرکت داماش ایرانیان برای واگذاری امتیاز این باشگاه قدیمی به بخش خصوصی از ماه‌ها قبل آغاز شده و احتمال آنکه طی روزهای آینده این انتقال به شکل رسمی صورت بپذیرد، زیاد است. باشگاه راه‌آهن مدت‌ها است با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و در صورتی که امتیاز راه آهن به داماش ایرانیان واگذار شود مشکلات مالی لکوموتیورانان تهرانی حل خواهد شد.

شمس نقره داغ شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان را شش ماه از مصاحبه منع و او را به پرداخت پانزده میلیون تومان محکوم کرد. حسین شمس به دلیل مصاحبه علیه فدراسیون فوتبال به مدت شش ماه از انجام هر گونه مصاحبه مرتبط با فوتبال و فوتسال منع و او به پرداخت پانزده میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

ولخرجی رابین کازان برای جذب کاکا
تیم روسی رابین کازان درصدد است کاکا را به هر قیمتی که شده به دست آورد.تیم رابین کازان‌ خواهان جذب کاکا شده و در صورتی که بخواهد پیشنهاد دهد باید درصد زیادی از هزینه یک فصلش را بپردازد. این تیم برای خرید این بازیکن مبلغ 45 میلیون یورو را پیشنهاد کرده است.