سیر کشتی آزاد صعودی است
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روند کیفیتی تیم ملی را صعودی دانست و گفت: به نظر من در حال پیشرفت هستیم.

سیر ما صعودی است. در مسابقات جهانی مسکو روی سکو نرفتیم، اما به نظر من کنارگذاشتن میرزایی و یزدانی بهترین تصمیم بود. این را هم بدانید که شرایط کشتی آزاد با فرنگی فرق می‌کند. من برای کار فرنگی کاران ارزش زیادی قائلم و آقای بنا هم زحمت کشیده است، اما این را هم بدانید که وضعیت فرنگی با آزاد کاملا متفاوت است. از شما می‌خواهم تیم را حمایت کنید تا 20 ماه بعد در المپیک نتیجه بگیریم. هدف ما از مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا سهمیه المپیک و موفقیت در لندن است.

مصاف تیم بسکتبال مهرام با الریاضی اردن
دور رفت از مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا امروز با برگزاری دیدار دو تیم مهرام ایران و الریاضی لبنان به پایان می‎رسد. نماینده کشورمان میزبان این دیدار است که ساعت 19:30 (به وقت تهران) در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‎شود. دیدار برگشت دو تیم مهرام و الریاضی لبنان نیز سه شنبه هفته آینده در سالن اختصاصی الریاضی در بیروت برگزار می‎شود.

حاج کناری مربی تیم ملی کشتی آزاد؟
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که عباس حاج کناری به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان انتخاب خواهد شد. به گزارش برنا، عباس حاج کناری قهرمان سابق کشتی جهان پس از مدت‌ها غیبت به عرصه مربیگری روی آورده و در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی در کیش حضور یافته بود.

بسکتبال در بهترین شرایط است
محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به نتایج اخیر به دست آمده توسط تیم‎های باشگاهی کشورمان گفت: همه این نتایج باعث شده بسکتبال در شرایط خوبی نسبت به همیشه قرار گیرد. وقتی در رقابت‌های لیگ بسکتبال نتایج نزدیکی به دست می آید حاکی از آن است که تیم‎ها در رقابت پایاپای با یکدیگر دیدارهای‎شان را دنبال می‎کنند و این بهترین شرایط ممکن را برای بسکتبال ایجاد کرده است.