مجموعه ورزشی علی پروین تخریب شد
مجموعه ورزشی سرخپوشان آریا که علی پروین نیز در آن سهم دارد عصرروز یکشنبه از سوی شهرداری منطقه پنج تخریب شد.

علی پروین پس از تخریب این مجموعه ورزشی که در منطقه پنج شهرداری تهران قرار دارد، به خبرنگاران گفت: باشگاهی که صدها جوان در آن شاغل هستند و ورزش می‌کنند امروز به ویرانه‌ای تبدیل شد و اتفاقی افتاد که تا به حال نمونه‌اش را ندیده بودم. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: قرار بود به خاطر مشکلی که این مجموعه داشت یک میلیارد تومان به شهرداری بپردازیم، اما این مبلغ به یکباره 5 میلیارد تومان شد و امروز هم نزدیک به 500 نفر از شهرداری منطقه پنج به مجموعه ورزشی ما ریختند و همه چیز را تخریب کردند. امروز حرمت 50 سال حضورم در فوتبال را نگه نداشتند و طوری رفتار کردند که تا به حال چنین بی‌حرمتی را ندیده بودم.

پیشنهاد یک تیم آلمانی به آرش افشین
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از پیشنهاد یک تیم آلمانی به آرش افشین بازیکن جوان این تیم خبر داد. سیف‌الله دهکردی بدون ذکر نام این تیم آلمانی گفت:« بعد از نمایش موفق آرش افشین در تیم امید و جام ملت‌ها یکی از تیم‌های بوندس‌لیگا خواهان جذب او شده و احتمال حضور او در فوتبال آلمان یا یکی از لیگ‌های اروپایی وجود دارد.»

فوتبال به مصر بازگشت
پس از فرونشستن ناآرامی‌ها و پایان پایکوبی و عزاداری‌ها در مصر، سرانجام فوتبال به این کشور بازگشت اما هنوز تکلیف میزبانی لیبی در جام قهرمانی زیر ۲۰ سال آفریقا مشخص نیست و شروع مسابقات لیگ تونس هم بار دیگر به تعویق افتاده است. بازیکنان زمالک یکی از دو باشگاه مهم فوتبال مصر در حالی که نواری سیاه بر بازوی خود بسته بودند ، پس از یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان خشونت‌های اخیر که به سرنگونی حسنی مبارک رییس‌جمهور آن کشور انجامید، بازگشت فوتبال در مصر را اعلام کردند.