چلسی – منچستریونایتد؛ آخرین فرصت برای چلسی

امشب در استمفورد بریج نبرد بزرگی روی می‌دهد. چلسی و منچستریونایتد در دیداری به مصاف هم می‌روند که می‌تواند تعیین‌کننده قهرمان فصل باشد. این بازی قرار بود در اواسط دسامبر برگزار شود، اما برف سنگین انگلیس آن را به تعویق انداخت و حالا قرار است بازی در ۱ مارس انجام شود. از آن هنگام تاکنون چلسی اوضاع خوبی نداشته و تنها از صدر جدول دور شده. فاصله آنها با یونایتد اکنون به ۱۵ امتیاز رسیده است.

به گزارش گل، یونایتد در آخرین بازی خود چهارمین برد خارج از خانه این فصل خود را مقابل ویگان به دست آورد. البته چلسی در این هفته در لیگ برتر بازی نکرد؛ چرا که بیرمنگام، تیمی که قرار بود با آنها بازی کنند باید فینال جام اتحادیه را برگزار می‌کرد. به این ترتیب آخرین دیدار آنها مقابل کپنهاگن بود که با برد دو بر صفر همراه شد.

آخرین برد یونایتد در استمفورد بریج به سال ۲۰۰۲ برمی‌گردد که با نتیجه سه بر صفر رقم خورد و آنها به دنبال این هستند که رکورد نه چندان خوب خود در خانه چلسی را بهبود بخشند. آرسنال به شدت در تعقیب یونایتد است و آنها فرصتی برای لغزش ندارند. چلسی در این فصل مقابل تیم‌های بزرگ به مشکل برخورده و به نظر می‌رسد اعتماد به نفس کافی را نداشته باشد.