کفاشیان: چند پیشنهادبرای حق پخش داریم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اعضای کمیته فنی در جلسه امروز موضع فدراسیون را نسبت به ایرانی یا خارجی بودن سرمربی تیم ملی تعیین می‌کنند، هرچند سرمربی ایرانی تیم امید در این جلسه تعیین خواهد شد. علی کفاشیان درباره موضع‌گیری فدراسیون فوتبال نسبت به بحث انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید با توجه به نشست شنبه (امروز) کمیته فنی بدین منظور، گفت: بالاخره ما درصدد آن هستیم تا بهترین مربیان برای تیم‌های بزرگسالان و امید ایران انتخاب شوند تا بتوانند کمک خوبی به پیشرفت فوتبال ملی ما داشته باشند.

پس از ارزیابی شرایط فدراسیون به این نتیجه رسیده بود که یا از مربیان خارجی درجه یک دنیا استفاده کند یا اگر تنها می‌تواند مربیان درجه متوسط خارجی را به کشور بیاورد، در این شرایط همان مربیان داخلی گزینه‌های بهتری هستند.

رییس فدراسیون همچنین درباره بحث حق پخش تلویزیونی و مسائلی که اخیرا از سوی نهادهای مختلف در این رابطه مطرح شد، گفت: برای این موضوع هم مشغول کار هستیم. چندین پیشنهاد دریافت کرده و مذاکره‌هایی با جاهای مختلف داشتیم که هنوز در حد رایزنی بوده و چیزی نهایی نشده است.

مسابقه‌های داخلی در اردیبهشت‌ماه سال ۹۰ تمام می‌شود؛ لذا هنوز فرصت کافی داریم و این مساله را در خردادماه به نتیجه نهایی می‌رسانیم. موضع صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هم همچنان بر همان منوال گذشته است.