فوتبــــــال - ۲۵ بهمن ۸۹
پروین: کرش یک نفره موفق نمی‌شود
علی پروین در خصوص حضور کرش در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کرش مربی بزرگی است و کارش را بلد است، اما در نتیجه گرفتن زیاد خوب عمل نکرده‌ است.

باید بدانیم مشکل فوتبال ما با حضور یکی دو نفر حل نمی‌شود و اگر بخواهیم موفق شویم ایشان باید 5-4 نفر مثل خودش را بیاورد و در تیم‌های پایه و امید ما قرار دهد.

حالا ارزش 16 پیروزی پیاپی را می‌فهمیم
جوزپه گواردیولا سرمربی بارسلونا در پی تساوی یک بر یک تیمش در خانه خیخون گفت: پس از پاره شدن نوار پیروزی‌ها حالا ارزش ۱۶ برد پیاپی را می‌فهمیم.
وی از بازیکنانش برابر خیخون دفاع کرد و گفت: هیچ بازیکنی کم‌کاری نکرد و از همه آنها راضی هستم. به نظر می‌رسد این بازی خوب خیخون بود که باعث شد ما متوقف شویم.

مخالفت مجلس با فوریت باشگاهداری
با رای مخالف نمایندگان مجلس به یک فوریت طرح نظام جامع باشگاهداری در ایران، این طرح به صورت عادی در کمیسیون فرهنگی مطرح خواهد شد. طرح یک فوریتی نظام جامع باشگاهداری در ایران صبح دیروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی‌مطرح شد که با ۹۴ رای موافق، ۴۲ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع مورد تصویب قرار نگرفت تا این طرح به صورت عادی در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شود.

نیکبخت همچنان محروم است
بحث بخشش محرومیت اهالی فوتبال به مناسبت 22بهمن، ماجرای محرومیت نیکبخت واحدی و احتمال بخشش او را در پی داشت. علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی در این باره گفت:محرومیت نیکبخت یک محرومیت موقت است ومنتظر حکم قضایی هستیم که بیاید و با توجه به آن درباره این بازیکن تصمیم می‌گیریم.



سکونشینی جادوگر مقابل فرایبورگ
در حالی که گفته می‌شد علی کریمی برای دیدار شالکه مقابل فرایبورگ فرصت بازی پیدا خواهد کرد. فیلیکس ماگات با قرار ندادن نام جادوگر در لیست 18 نفره شالکه خط بطلانی کشید روی تمامی این شایعات تا کریمی همچنان بدون بازی در تمرینات شالکه شرکت کند.